Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Word beloond met One Key
Priceline
Beoordeeld op 9 november 2021

heel vriendelijk personeel en onthaal
kamers heel netjes badkamer heel proper en aanwezigheid productjes
kindvriendelijk kindjes werden verwend
goede ligging parkeergelegenheid in de buurt
rustige liging

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 1 september 2021

Kan verbeterd worden, vooral ontbijt en kamer te klein - wel makkelijk om kortbij te parkeren en gratis !!! Goede ligging t.o.v. winkels en strand. Receptie wel erg vroeg gesloten hierdoor beperkt om tijd door te brengen in de lobby/ontbijtzaal

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 22 augustus 2021

De ontvangst was heel gastvrij, het ontbijt lekker en het personeel sympatiek. De kamers zijn voorzien van een kluis, haardroger, ventilator en frigo, paraplu.
Ideaal voor een paar dagen.
Voor herhaling vatbaar...

Kamertip: Kamers voorzien van alle comfort
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 april 2021 via mobiele applicatie

Vlotte reservatie en check-in.
Kamers voorzien van alle comfort , kamers aan de kant van plein hebben mooi uitzicht.
Douche/Toilet is basic maar OK.
Ontbijt is goed, prima buffet met bediening.
Goede info over restaurant/Take Away.
Wel jammer dat je geen bestek/borden/glazen ter beschikking krijgt op de kamer.
We kregen wel bestek mee van de meeste Take Away restaurants maar haar handiger geweest als het standaard op de kamer zou aangeboden worden.
Gratis parkeergelegenheid vlakbij.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit uitstekend,vriendelijk personeel,mooie kamer met uitzicht op de markt (kamernr. 11) kleine badkamer. hotel goed gelegen.ontbijt basic maar goed.gratis parkeren in de straat aan het hotel .kortom voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2020