Priceline
Beoordeeld op 22 augustus 2021

De ontvangst was heel gastvrij, het ontbijt lekker en het personeel sympatiek. De kamers zijn voorzien van een kluis, haardroger, ventilator en frigo, paraplu.
Ideaal voor een paar dagen.
Voor herhaling vatbaar...

Kamertip: Kamers voorzien van alle comfort
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 10 april 2021 via mobiele applicatie

Vlotte reservatie en check-in.
Kamers voorzien van alle comfort , kamers aan de kant van plein hebben mooi uitzicht.
Douche/Toilet is basic maar OK.
Ontbijt is goed, prima buffet met bediening.
Goede info over restaurant/Take Away.
Wel jammer dat je geen bestek/borden/glazen ter beschikking krijgt op de kamer.
We kregen wel bestek mee van de meeste Take Away restaurants maar haar handiger geweest als het standaard op de kamer zou aangeboden worden.
Gratis parkeergelegenheid vlakbij.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit uitstekend,vriendelijk personeel,mooie kamer met uitzicht op de markt (kamernr. 11) kleine badkamer. hotel goed gelegen.ontbijt basic maar goed.gratis parkeren in de straat aan het hotel .kortom voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Aangenaam twee sterren hotel met correcte prijssetting. Hartelijke ontvangst met eigenaars die hun kennis van de streek én de plaatselijke horeca graag met je delen. Verzorgde kamers én elke ochtend een degelijk ontbijt met de nodige variatie. Een aanrader voor een paar dagen aan zee die op een paar honderd meter wandelen ligt.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Hotel Cecil is een leuk hotel . Simpel maar lekker ontbijt, super vriendelijk een aanrader. Enkel de suite is wat klein voor 2 volwassenen en 2 kids .
Volgende keer nemen 2 aparte kamers .
We komen zeker terug

Datum van verblijf: augustus 2020