HGN
Kontich, België
Goede ligging, comfortabele kamers
Beoordeling van Hotel Cecil
10 apr 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Vlotte reservatie en check-in.
Kamers voorzien van alle comfort , kamers aan de kant van plein hebben mooi uitzicht.
Douche/Toilet is basic maar OK.
Ontbijt is goed, prima buffet met bediening.
Goede info over restaurant/Take Away.
Wel jammer dat je geen bestek/borden/glazen ter beschikking krijgt op de kamer.
We kregen wel bestek mee van de meeste Take Away restaurants maar haar handiger geweest als het standaard op de kamer zou aangeboden worden.
Gratis parkeergelegenheid vlakbij.
Datum van verblijf: april 2021Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Tripadvisor
  • eDreams
  • Agoda.com
0.4 km van Hotel Cecil
Zwembad
Un vrai cocon pour les amoureux ❤️❤️❤️
  • Vio.com
3.4 km van Hotel Cecil
Gratis parkeren
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 12 oktober 2020 via mobiele applicatie

Prijs kwaliteit uitstekend,vriendelijk personeel,mooie kamer met uitzicht op de markt (kamernr. 11) kleine badkamer. hotel goed gelegen.ontbijt basic maar goed.gratis parkeren in de straat aan het hotel .kortom voor herhaling vatbaar

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Aangenaam twee sterren hotel met correcte prijssetting. Hartelijke ontvangst met eigenaars die hun kennis van de streek én de plaatselijke horeca graag met je delen. Verzorgde kamers én elke ochtend een degelijk ontbijt met de nodige variatie. Een aanrader voor een paar dagen aan zee die op een paar honderd meter wandelen ligt.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Hotel Cecil is een leuk hotel . Simpel maar lekker ontbijt, super vriendelijk een aanrader. Enkel de suite is wat klein voor 2 volwassenen en 2 kids .
Volgende keer nemen 2 aparte kamers .
We komen zeker terug

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 13 januari 2020

Ideaal voor korte verblijven.
Restaurant beneden zeker een aanrader. Kamers waren voorzien voor nodige comfort, badkamer scoort minder. Veels te weinig plaats om comfortabel naar wc te gaan. Je zit letterlijk schuin op de toilet omdat badkamer meubel in de weg zit. Vandaar, goed voor kortere verblijven. Ontbijt was goed en uitgebreid.

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 1 april 2019

Wij waren voor de tweede maal in het hotel en het is zeker een aanrader voor kortverblijf in De Panne. Kamers zijn verzorgt, ontbijt is gewoon zalig en het onthaal kan er best wezen, kortom ons zie je terug.
Dat we er met de wielerwedstrijd driedaagse de panne speciaal waren en dan nog de koers vanuit je hotelkamer beneden live kon volgen was héél speciaal, bravo.
Marc en Arlette Desloovere-De Winter

Datum van verblijf: maart 2019