Beoordeeld op 1 april 2019

Wij waren voor de tweede maal in het hotel en het is zeker een aanrader voor kortverblijf in De Panne. Kamers zijn verzorgt, ontbijt is gewoon zalig en het onthaal kan er best wezen, kortom ons zie je terug.
Dat we er met de wielerwedstrijd driedaagse de panne speciaal waren en dan nog de koers vanuit je hotelkamer beneden live kon volgen was héél speciaal, bravo.
Marc en Arlette Desloovere-De Winter

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 15 oktober 2018 via mobiele applicatie

Het is geen geweldig hotel met alle gewenste luxe. Maar zo prijst het zichzelf ook niet aan. Onze kamer was ruim genoeg voor een gezin met twee kinderen. Alleen de badkamer is erbarmelijk klein. Bedenk een WC-ruimte met daar tegenover er douche. Maar voorts zeker aan te raden. Het ontbijtbuffet is voldoende, al krijg je slechts enkele kleinere koffiekoeken per tafel. Voorts is de bediening heel vriendelijk, is er een lift, gratis Wi-Fi en Telenet-TV.

Beoordeeld op 22 september 2018

Uitstekend ontbijt ! suggesties : liever pistolets dan stukken frans brood, potjes yoghurt met fruit zou tof zijn, eens nadenken over "plakkaatjes" hangen aan de buitenkant van de kamerdeur met vermelding "niet storen/vrij". Eén minpuntje : de te trage lift, maar dat heeft alles te maken met de constructie van het "oude" gebouw" natuurlijk. Verder geen opmerkingen of klachten. Zeer vriendelijk personeel !

Beoordeeld op 20 september 2018

We zijn een paar dagen in het hotel geweest.Zeer vriendelijke mensen, een goed ontbijtbuffet.De service is ook heel goed. Kamers en douche zeer proper.De ligging is zeer centraal in De Panne. We komen zeker nog een keer terug.

Beoordeeld op 16 september 2018

Vriendelijke ontvangst en bediening! Propere kamers! Uitgebreid en verzorgd ontbijt! Meer dan genoeg. Voor elk wat wils. Mooi gelegen! Op wandelafstand van de zee en winkels. Veel verbeterd met de installatie van een lift.