Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 144
eDreamsUS$ 137
Agoda.com
FindHotel
Etrip
Beoordeeld op 20 juli 2021

We waren hier met de Flair bon en kregen meteen een vriendelijk ontvangst van de eigenaar. Ons hondje was ook welkom en mocht zelfs mee naar het ontbijt, wat we heel fijn vonden natuurlijk. Ondanks de drukte (merkbaar bij het ontbijt) was hier op de kamer niets van te merken. Zeer stil en ook een heel fijn bed. Flesje cava op de kamer was ook zeer aangenaam! Een aanrader dus. Goede ligging ook, vlak bij het strand. Perfect!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 12 juli 2021

Goed gelegen hotel in het centrum van De Panne.

De ontvangst was hartelijk en we kregen bij aankomst de nodige uitleg. Pluspunt is dat het hotel over een eigen private parking beschikt.

De kamers zijn misschien wel een aan update toe (vast tapijt op de kamer) maar zijn zeker ruim genoeg en zeker gerieflijk.

Het ontbijt was gevarieerd en lekker.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 6 september 2020

Was er in augustus voor een tweede maal en opnieuw werd ik gecharmeerd door dat Westvlaamse onthaal, dat zo pittoresk, zo gemeend en zo smaakvol is. Ook het hotel is smaakvol en leuk ingericht. De kamers zijn voldoende ruim en voorzien van alle modern comfort. Het ontbijt ( deze keer wel onder coronanormen ) is ruim en voorzien van heerlijke verse produkten. De bar zelf heb ik niet specifiek gebruikt, vandaar geen beoordeling. Het enige jammere aan de zaak, anders waren er 5 bollen gekleurd is dat je er 10 euro /dag moet betalen voor de bijhorende parking, die op zich niet al te groot en zeker weinig gebruiksvriendelijk is. Voor de rest, prima hotel, zeker aanbevelenswaardig.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 24 december 2019

Eén van de mooiste kamers die ik ooit in deze prijsklasse heb kunnen krijgen. Machtig bed. Doucheruimte en WC gescheiden. Ontbijt in buffetvorm geserveerd in een mooie, moderne ruimte. Vriendelijk onthaal.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 2 oktober 2018

Hotel met prachtige en ruime vernieuwde kamers. Het hotel heeft een uitstekend restaurant !!! Een aanrader. Volgens de omstandigheden zullen we waarschijnlijk nogmaals verkopen. Moet ook in de winter aangenaam verblijf zijn aan zee.

Datum van verblijf: augustus 2018