“Too avond”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was supper lekker, prijs kwaliteit top in de streek. De tapas waren top
Mossels op Thaise wijze ongelofelijk lekker
Prachtig terras en vriendelijke en vlotte bediening

Datum van bezoek: augustus 2021

5 juni 2021 beoordeeld

In de voortuin wordt op een groot krijtbord reclame gemaakt voor de lunchmenu van €17. Wanneer ik achteraan op het terras hiernaar ga informeren krijg ik het antwoord dar er tijdens de corona crisis geen lunch wordt aangeboden. Kleine moeite het krijtbord weg te halen. Ook de website is niet up to date en het uithangbord aan de straatkant vermeld begin juni enkel traiteur gerechten, terwijl het terras dan toch al enkele weken open is. Spijtig....

Datum van bezoek: juni 2021
7 november 2020 beoordeeld

We hadden een weekendje De Panne geboekt en wisten dat ze hier op vrijdagavond een "côte à l'os" menu gaven. Daar het ons tweede bezoek was aan deze brasserie konden wij nu eens vissen naar een bevestiging van hun kwaliteit. En deze hebben wij dubbel en dik gekregen. Terug een zeer vriendelijk ontvangst in een knus kader. Vlotte bediening en zeer lekker eten. Het vlees was perfect bereid. We hebben genoten van een fantastisch diner en de zeer attente bediening van de gastvrouw. We zijn zeer tevreden en voldaan naar ons hotel terug gekeerd. Deze keer geven wij een "uitstekend". Proficiat en dank je wel voor dit festijn. Goed gedaan !!

Datum van bezoek: oktober 2020
20 september 2020 beoordeeld

We zijn hier op een zondagmiddag komen eten. Zeer vriendelijk onthaal. We kregen een tafel aangewezen op het zonnige en gezellig terras.
Tijdens het aperitief kregen we een amuse van tonijn. Top ! Ik koos voor de filet pur. Vlees was goed gebakken en de saus zeer lekker. We hebben genoten van een goede lunch voor een goede prijs. De kerst op de taart kwam toen we onze Irish coffee mochten bewonderen. Een kleine vaas en zeer goed op smaak.
Kwaliteit/prijs is hier super. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: september 2020
15 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tweede bezoek en dit keer echt een tegenvaller.
Leuk terras en mooi interieur. Vorige keer erg lekkere lunch maar wel heel lang wachten.
Deze keer was de bediening echt ondermaats. Van bij aankomst werd ons direct gevraagd wat we wensten te drinken en of we de lunch wilden (de kaart werd niet voorgesteld). We gaan opnieuw voor de lunch. Onze aperitief komt er onmiddellijk aan. Goed! Dit was snel en doet ons even de lange wachttijd van de vorige keer vergeten. Maar dan wordt onmiddellijk ook de soep al opgediend... dit gaat nu wel te snel... Gelukkig is ze heet en kunnen we ze laten afkoelen terwijl we aperitieven. Daarna is het wel lang wachten op de hoofdschotel. We zijn met zijn drieëen en krijgen één enkel minuscuul klein kommetje frietjes. Er wordt wel gezegd dat als er niet genoeg zijn we er nog bij kunnen krijgen. Gedurende een kwartier proberen we de aandacht van de dienster te trekken om frietjes bij te vragen en ook de drank voor bij het eten. Tevergeefs, iedereen rond ons kijkt ons aan, behalve de dienster. Dan maar opstaan en binnen gaan bestellen. De drank komt eraan maar geen frietjes te bespeuren. Na nog eens twintig minuten en als ons eten op is komt de dienster zeggen «ik had uw frietjes gevraagd maar het zal nu wel te laat zijn zeker?». Ja inderdaad... Het enigste kommentaar dat we krijgen is «sorry». Dit is zeker niet de fout van de dienster maar wel van de chef die niet voldoende personeel aanwerft. Eén enkel iemand voor de grote zaal, het terras en de drank is absoluut onvoldoende. Vervelend is ook dat de chef geen mondmasker draagt wanneer hij een handje toesteekt om op en af te dienen.
Dit is op zich wel een leuk restaurant maar we komen er niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die Brasserie Kommilfoo bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Brasserie Kommilfoo geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.