“Erg lekker, vriendelijk en vlot”
Beoordeling van Moeder Lambik

Moeder Lambik
Geclassificeerd als nr. 8 van 110 Restaurants in De Panne
Keukens: Grill
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant Grill in De Panne en Adinkerke staat garant voor lekkere vlees en visgerechten op de open haard. Een uitgebreide kaart met een grote keuze van grillades voor de hele familie en dit aan democratische prijzen. Onze topper is de côte a l'os of ribstuk met salade, frieten en 3 sauzen. En dit voor maar €17,00 per persoon.
1 week geleden beoordeeld

Hier kan je terecht voor een erg lekker stukje vlees. De porties zijn ruim voldoende en de smaak zit erg goed. De bediening is ook vriendelijk en erg vlot. We komen zeker opnieuw een keertje langs wanneer we in de buurt zijn!

Datum van bezoek: september 2020

4 weken geleden beoordeeld

We komen hier enkele keren per jaar. Prima vlees, geroosterd zoals het moet
Zeer vriendelijke bediening. Goede wij kaart. Gaan steeds tevreden naar huis

Datum van bezoek: augustus 2020
13 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Desondanks de goede recensies vonden wij dit een teleurstelling. Eten op een plank en je laatste hap is nog niet binnen of je wordt van je tafel weg gekeken.

Datum van bezoek: september 2019
14 juli 2020 beoordeeld

Plankje met 3 kleine worsten plus fijne snede warme Hesp als aperitief is 2x13€....13 Hesp 13 worsten... Test het zelf je zal niet gelukkig zijn...

Datum van bezoek: juli 2020
12 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

prima ervaring, waren op de noen in de buurt en bestelden de cote a l'os.
gestart met het huisaperitief (0%) met een frisse toets van 4 vruchten
de cote was gegrild zoals gevraagd en geserveerd met groentjes en frites
en sausjes in aparte potjes. De tartaarsaus was kennelijk home-made.
service volgde regelmatig en kwam vragen of er nog extra fritjes moesten
zijn.
kortom : een geslaagde maaltijd, zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Moeder Lambik bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Moeder Lambik geweest? Deel je ervaringen!