“ontbijt”

Geclassificeerd als nr. 1 van 109 Restaurants in De Panne
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Reserveringen
27 september 2020 beoordeeld

superdeluxe verzorgd en keilekker ontbijt met heel vriendelijke bediening en heel mooi en gezellig interieur..op wandelafstand van centrum.. een echte aanrader..hier komen we terug om ook hun andere gerechten uit te proberen!

27 september 2020 beoordeeld

Samen met onze beste vrienden heel er genoten van een super lekker ontbijt! Wij komen zeker terug! Tot binnenkort!

27 september 2020 beoordeeld

Zalige lunch en topservice!
Verwennerij van begin tot einde.
Prijs-kwaliteit: TOP.
Een verborgen pareltje aan onze kust.
Wij komen terug

17 september 2020 beoordeeld

Zoek je een luxe slaapplaats met een zalig ontbijt dan moet je in deze b&b zijn. Het was tevens lekker mee genomen dat gat parkeren van onze wagen en fietsen geen probleem was. Bedankt Franky.

13 september 2020 beoordeeld

Super gezellig, vriendelijk, en heel lekker eten!
Tis altijd een beetje thuiskomen in deze mooie locatie!

Reizigers die Armalot by Julia bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Armalot by Julia geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.