“Lekker gegeten”

Leopold1
Geclassificeerd als nr. 31 van 109 Restaurants in De Panne
Keukens: Frans
7 januari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk personeel, we hadden allebei een zeetong genomen en dit was de prijs echt waard. Hier kom ik zeker nog terug.

Datum van bezoek: januari 2022

4 november 2021 beoordeeld

We hadden geluk toen we zonder reserveren op een winderige avond terecht konden in dit restaurant. Het onthaal was wat verwarrend in een mix van Nederlands en Frans. Later werden we gehaast maar wel vriendelijk bediend. We namen eerst oesters die heel lekker waren al mochten ze wel losgemaakt geweest zijn bij het openmaken. Erna hun suggestie - de rog, een heerlijk klaargemaakte vis in combinatie met verschillende smaken en sauzen. Het interieur is gezellig. Het uitzicht mooi. Ze hebben in de zomer ook een mooi terras op het strand. Geen haute cuisine maar het bezoeken waard na een wandeling op de zeedijk.

Datum van bezoek: november 2021
23 oktober 2021 beoordeeld

Grote zaak op het strand gelegen. Veel keuzemogelijkheden. Prima kaart, correcte v4iendelijke bediening. Fijne keuken’ goed gepresenteerd, smaakvol.

Datum van bezoek: september 2021
14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke mosselen gegeten met een lekkere pint witbier. Meer moet dat niet zijn. Jammer dat de voertaal Frans is ondanks De Panne in Vlaanderen ligt

Datum van bezoek: augustus 2021
6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een volwaardige verse plateau de fruits de mer. Alles supervers of in een pittige bouillon klaargemaakt. Niet goedkoop maar al bij al zijn geld waard.

Datum van bezoek: augustus 2021

Reizigers die Leopold1 bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Leopold1 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.