“Twee keer gedineerd”

Leopold1
Geclassificeerd als nr. 31 van 110 Restaurants in De Panne
Keukens: Frans
23 oktober 2021 beoordeeld

Grote zaak op het strand gelegen. Veel keuzemogelijkheden. Prima kaart, correcte v4iendelijke bediening. Fijne keuken’ goed gepresenteerd, smaakvol.

Datum van bezoek: september 2021

14 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke mosselen gegeten met een lekkere pint witbier. Meer moet dat niet zijn. Jammer dat de voertaal Frans is ondanks De Panne in Vlaanderen ligt

6 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een volwaardige verse plateau de fruits de mer. Alles supervers of in een pittige bouillon klaargemaakt. Niet goedkoop maar al bij al zijn geld waard.

4 augustus 2021 beoordeeld

Mijn zoon had dit gereserveerd omdat we op zondag vrij laat op onze bestemming waren
Blij verrast , vlotte bediening , goede keuken .

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Aperitief stond net op tafel, schaaltje lekkere olijven erbij. Helaas werden de olijven na 3 minuten (nog geen van gegeten) verwisseld voor het hoofdgerecht. De lauwwarme tonijn kwam recht uit de koeling, verkleurde vis (niet vers bereid) Het tempo zat er goed in. En dit alles tegen topprijzen. Vaker hier gegeten, maar de zaak holt achteruit.

Datum van bezoek: juni 2021

Reizigers die Leopold1 bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Leopold1 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.