“Avond etentje”

Leopold1
Geclassificeerd als nr. 31 van 110 Restaurants in De Panne
Keukens: Frans
21 juli 2021 beoordeeld

Echte aanrader! Mooie zaak, prima bediening, heel lekker eten, prijs-kwaliteit!
Ook voor kinderen aanrader.
Zeedijk De Panne

Datum van bezoek: juli 2021

2 juli 2021 beoordeeld

Prachtig ligging aan zee. Interieur zeer smaakvol vernieuwd. Bediening prima, Franse kelners proberen zich verstaanbaar te maken in het Nederlands. Tapas met olijven en garnaalkroketten waren uitmuntend. De ijscreme als afsluiter was huisgemaakt en was een streling voor de tong.

Datum van bezoek: juli 2021
2 oktober 2020 beoordeeld

Heerlijke mooie mosselen met prachtig uitzicht op zee. De frietjes en de mosselhandel waren overheerlijk.

28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriend en ik hebben hier super lekker gegeten. Ikzelf de kabeljauw met pesto van paprika en mijn vriend de tonijnsteak. Daarna nog een lekker dessertje en de avond was compleet. Ook de bediening was top! Super vriendelijk en snel. Wij komen zeker nog een keertje terug!

27 september 2020 beoordeeld

zeer goed verzorgde keuken ,super aangename bediening dank u amber en collega's , voor mij persoonlijk superkok kwa snelheid en afgewerkte voeding die hij met zijn team levert voor zoveel mensen chapeau van gebakken tong tot ? dit mag gezegd zijn deze kok heeft niet de ambitie van een ambtenaar (van die zulke mag je wachten wachten met hun computertje en ze kunnen dan nog niet en zijn de eerste die zagen ) ze kunnen hier staaltje van nemen voor snelheid en af gewerkt nogmaals dikke proficiat

Reizigers die Leopold1 bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Leopold1 geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.