“Lunch met vriend.”

Geclassificeerd als nr. 68 van 105 Restaurants in De Panne
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Buiten zitten
Beschrijving: Een fikse wandeling in de kuiten, een stevige fietstocht achter de rug of simpelweg zin om even uit te blazen? Dan ben je bij De Kursaal beslist aan het goeie adres. Hier wordt u verwelkomt met een glimlach! Geniet in ons gezellig kader van een drink, snelle hap of een uitgebreide maaltijd!
18 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanmiddag met een vriend die we lange tijd niet zagen een lunch genomen in deze zaak. Was voor ons totaal onbekend maar werden vriendelijk ontvangen. Er was niet veel plaats meer dus normaal is dateren goed teken. We bestelden 3 maal garnaalkroketten,vergezeld van een klein slaatje. Dat was in orde voor ons. Correcte bediening zonder poespas. We gingen tevreden naar buiten.

Datum van bezoek: augustus 2021

27 juni 2021 beoordeeld

Steakmenu was lekker, goede cuisson en lekkere roquefort saus.
Het vismenu: lekkere garnaalkroketten, en heel lekkere gamba's,dan de hoofdgerechten: goeie Slibtongetjes, de Kabeljauw was spijtig genoeg te lang gebakken (droog), heel lekkere irish coffee

Datum van bezoek: juni 2021
25 juni 2021 beoordeeld

We hebben 1,5 uur moeten wachten op ons gerecht. Toen ik hierover een opmerking maakte werd dit gewoon genegeerd. Het antwoord was dat de keuken beneden is. Kabeljauw was niet slecht maar het wowgevoel ontbrak. Garnaalkroketten waren wel lekker. Sangria en cava waren wel ok.

Datum van bezoek: juni 2021
27 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Sangria besteld maar alles in het Frans, geen woord Nederlands te horen, zelfs geen 'dank u wel' kennis. Teleurstellend.

Datum van bezoek: mei 2021
11 september 2020 beoordeeld

We betaalden 5 euro 60 voor een wafel die koud was en uit de diepvries kwam, mijn man at een verwenkoffie waarvan alle ingrediënten ook uit de diepvries kwamen....kortom niks vers en dat voor zoveel geld...schandalig. de toiletten en de gang naar de toiletten was zeer vies. Ook de keuken waar je dan passeert zag er verre van hygiënisch uit...
Nooit meer dus!
Jammer van ons geld!

Datum van bezoek: september 2020

Reizigers die De Kursaal bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

Oostduinkerke, West-Vlaanderen
De Panne, West-Vlaanderen

In De Kursaal geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.