“Vaste waarde in De Panne, gepassioneerd, eerlijk en heerlijk”
Beoordeling van Au Filet de Sole

Au Filet de Sole
Geclassificeerd als nr. 3 van 125 Restaurants in De Panne
Keukens: Frans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 november 2018 beoordeeld

Wij komen hier heel graag eten. Dit is al jaren een vaste waarde in De Panne waar je prijs/kwaliteit sowieso goed zit, en dat zal ook zo blijven. Je schopt het ook zomaar niet tot Bib Gourmand, en wij kunnen bevestigen dat dit dik verdiend is. De kok is er gepassioneerd, de bediening vriendelijk en professioneel. Een aanrader van formaat, naar mijn mening bij de top aan de westkust.

Datum van bezoek: november 2018

3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst, heerlijke gerechten, correcte wijnkaart, perfect lunch.
Dikke pluim voor Claude en sylvie

Datum van bezoek: november 2018
14 oktober 2018 beoordeeld

Naast het tweesterrenrestaurant Le Fox gelegen en best wel een goed, en veel goedkoper alternatief. Vriendelijke bediening, beperkte kaart maar lekkere gerechten. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Wel wat lawaaierig.

Datum van bezoek: juni 2018
6 oktober 2018 beoordeeld

Een prachtig en zeer verzorgd interieur. Super vriendelijk. Maar het allerbelangrijkste waren de sublieme gerechtjes die we voorgeschoteld kregen. We kozen voor een menu met aangepaste wijnen. Niet goedkoop maar de aangepaste wijnen waren top, wat uitleg over de wijnen en er werd geregeld bijgevuld wat de prijs rechtvaardigd! Een adresje om zeker terug te komen!

Datum van bezoek: oktober 2018
6 oktober 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, goede en vriendelijke service, mooie ligging, aangenaam vertoeven, kortom een aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Au Filet de Sole bekeken, bekeken ook

De Panne, West-Vlaanderen

In Au Filet de Sole geweest? Deel je ervaringen!