HolidaySN

Fijn hotel

Beoordeling van Plopsa Hotel
4,0 van 5 bollen17 jun 2024 beoordeeld
We zijn net terug van 5 dagen Plopsa hotel.
Mooi proper hotel, tickets plopsaland, plopsaqua waren inbegrepen.
Eten was wel echt elke avond helemaal hetzelfde. Een beetje variatie was wel fijn geweest.
Verder zijn de prijzen voor drank ook nog steeds bijzonder hoog.
Verder leuke vakantie gehad.

Kleine tip:
Wanneer het park dicht is, is er s'avonds echt niets meer te beleven voor de kinderen.
Misschien nog ergens een kleine mini disco ofzo organiseren zou tof zijn.
Datum van verblijf: juni 2024
Reistype: Bezocht met familie
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
1.8 km van Plopsa Hotel
Bar/lounge
  • Agoda.com
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordeeld op 1 juni 2024

Er was een actie van 15% korting op je verblijf in juni, we waren in de veronderstelling dat de prijzen automatisch aangepast waren op de site, zondagavond 5 minuten na het betalen ontdekte we dat het met een kortingscode ‘zomerdeals’ was , ik nam maandag morgend onmiddelijk contact op met het hotel om dit nog aan te passen, klantvriendelijkheid een dikke nul aan de telefoon en de receptie , ze konden dit na overleg met de directie niet meer aanpassen ( 10uur na de boeking ) ik was dus in de verkoopstruk getrapt. 490€ voor 1 overnachting in een standaardkamer is nog niet voldoende, want op de kamer zetten ze k3 chips in het zicht van je kinderen , die je dient te betalen als je ze opent aan !!4,99€ per zakje!!.
Bij het zwembad kan je een locker ?!huren!? voor 5€!! waarvan je 2€ waarborg terugkrijgt. Mij zien ze hier niet meer, je voelt je hier zwaar in het zak gezet, drank is niet inbegrepen bij het buffet die je tegen woekerplopsaprijzen dient bij te betalen. Verder was de kamer niet grondig schoongemaakt.
Mooi hotel maar nog veel werkpunten aan klantenbinding.

Datum van verblijf: juni 2024
Beoordeeld op 4 maart 2024 via mobiele applicatie

Bij aankomst word je vlot en vriendelijk geholpen, geen vraag is teveel.
De lobby is indrukwekkend en geeft al een goed beeld van wat je te wachten staat in de kamers.
Onze kamer (premium thema) was zeer ruim, kraaknet en perfect in orde. Een zeer comfortabel bed en een goed verlichte badkamer met grote inloopdouche maakten er een totaalplaatje van.
Het andere gezin had de Piet Piraat suite, een geweldig en tot in detail uitgewerkt verblijf.
Diner en ontbijt zijn uitgebreid en heel lekker. Zeer attente medewerkers, en de bezoekjes van Bumba en Maya waren absoluut een kers op de taart. Deze namen ruimschoots de tijd om aan elke tafel op de foto te gaan met wie het maar wilde. Succes verzekerd bij ons kleinzoontje !
Het was een topweekend.

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 4 januari 2024

Triestig gesteld. Kamer héél vuil en vies.
Badkamer vuil. Zetel vol frisdrank. Bedranden vuil. Ronduit schandalig.
Is de 4 de keer dat we komen waarvan het poetsen te wensen overlaat.
Vuil badhanddoeken in de kast.
Veel lawaai s nachts.
Heel teleurgesteld.

Datum van verblijf: januari 2024
Beoordeeld op 17 oktober 2023

Website is onduidelijk. Blijkt ook binnenkomst. Willen gaan zwemmen. Zegt de receptionist alleen daar moet je heen. Komen terug aan de balie. Waar zijn de zwemkaartjes? Sorry heeft u niet. Dus wij niet zwemmen. Dus maar meteen nog een vraag gesteld. En de kaartjes voor morgen? Heeft u niet. Sorry... boeken hotel in veronderstelling dat op dag na aankomst entree is inbegrepen. Nee dus! Ze weten het. Want in Nederland is het herfstvakantie en in België niet... dus geen gratis kaartjes bij de hotelovernachting van meer dan eur 300 voor 2 volwassenen en een kind inclusief ontbijt.
Efteling hotel is dus goedkoper!!!
Want morgen zijn we bijna Eur 150 - extra kwijt. Kortom: onbetrouwbaar!

Kamertip: LET OP: in hotel prijs vaak het entree kaartje niet inbegrepen. Dus relatief heel duur
Datum van verblijf: oktober 2023
Beoordeeld op 22 augustus 2023

Mijn verblijven in het Plopsa Hotel zijn altijd een bron van vreugde. Het is een ideale aanvulling op mijn avonturen in Plopsaland De Panne en Plopsaqua. Het hotel biedt niet alleen comfortabele accommodaties, maar ook een heerlijke sfeer die doordrenkt is met de magie van Plopsa. Het personeel doet er alles aan om je verblijf aangenaam te maken, en de themakamers voegen een extra dosis plezier toe. Kortom, het Plopsa Hotel is de perfecte plek om na een dag vol plezier te ontspannen en je voor te bereiden op meer avonturen in de wereld van Plopsa. Ik ben altijd zeer tevreden wanneer ik hier verblijf!

Datum van verblijf: augustus 2023