Beoordeeld op 5 augustus 2020

Onze 2 overnachtingen in dit hotel (in aug 2020) waren aangenaam en comfortabel maar de beloofde luxe ontbrak. Er waren geen koffie- en theefaciliteiten aanwezig in de kamer (blijkbaar wegens corona-maatregelen) en onze badkamer rook heel erg naar riool. Het hotel was verouderd en rook ook zo. Het ontbijt was ook heel erg basic (geen gerookte zalm of andere luxe). Ik zou dit hotel niet als ‘luxueus’ beoordelen maar zeker confortabel genoeg voor een kort verblijf. Hygiëne en vriendelijkheid aan onthaal was oké.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Blij verrast in deze Corona-tijd ! Alles was tiptop in orde volgens de opgelegde normen. Zeer vriendelijk personeel en aangename, nette kamers. Ontbijtbuffet was ook hygiënisch in orde en veel keuze uit lekkere, verse dingetjes. Wij keren zeker weer!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020 via mobiele applicatie

Heel goed net al c lodge en bij het immo kantoor caenen kan je makelijk en snel een huis kopen of verkopen in de snelste tibd en als je wilt eten is moederlambik heel goed ik ooet de 200 woorden hallen

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 9 november 2019

De eerste indruk van het hotel was zeer goed: mooie inkom, mooie familiekamer, mooi interieur, proper, vriendelijk ...
Er is voor ons echter 1 groot nadeel en dat is de akoestiek.
Je hoort de mensen in de kamer boven je wandelen en de wc doorspoelen en in de aanpalende kamers en op de gang zelfs praten.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 29 oktober 2019

De gouden tinten zijn overal aanwezig. Degelijk hotel met uitgebreid ontbijtbuffet. Verse brood- en kaassoorten. Loungebar. Speelkamer voor kinderen. Boekenkast voor als je 's nachts niet kunt slapen.
Op een boogscheut van de zee.
Best kamer aan de achterzijde nemen.

Datum van verblijf: oktober 2019