Geachte mevrouw,
Nog voor u uw boeking voor uw overnachting maakte, nam u telefonisch contact op met het hotel daar u niet kon leven met het tarief half pension die u kon terugvinden op de website. U wenste hiervoor een korting omdat u alleen zou reizen. Het hotel hanteert prijzen op basis van een dubbele kamer daar het hotel geen single kamers heeft, noch single tarieven. U boekte dan kamer met ontbijt. Het is inderdaad niet aan de klant om tarieven aan het hotel op te leggen. U kende de tarieven voordien en had geen enkele verplichting om te reserveren als u zich hierin niet kon vinden. U boekte de basiskamer die inderdaad compact is in vergelijking met de andere kamertypes. Deze kamer voldoet aan alle criteria die opgelegd worden binnen de 4-sterren comfortclassificatie en is volledig beschreven op onze website. Bij het afrekenen vragen wij inderdaad om met Maestro/Bancontact of cash te betalen, dit omwille van kostenbesparingen in deze coronaperiode. Onze gastvrijheid en persoonlijke service kenmerkt het familiehotel dat reeds 4 generaties bestaat en is juist één van de redenen waarom ons cliënteel graag terugkomt naar het hotel Royal en dit van gezinnen tot alleen-reizigers. Wij betreuren dan ook uw commentaar en raden u aan de volgende keer een hotel te kiezen dat vooraf reeds volledig aan uw verwachtingen voldoet.
Met vriendelijke groet,
De directie.