Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
207anoniem
Antwerpen, België

Éen absolute aanrader!

Beoordeling van Royal Hotel
4,0 van 5 bollen13 mei 2021 beoordeeld
Mooie ruime verzorgde kamer (hygiëne top). Perfecte locatie en vriendelijke gastvrouw. Vanwege COVID take away ontbijt, maar je mocht meermaals iets komen halen. Vanwege COVID was de spa ook gesloten. Maar daar komt binnenkort gelukkig verandering in.
Datum van verblijf: mei 2021
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Hotels in de buurt
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
0.2 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Zwembad
  • Hotels.com
  • Priceline
  • Booking.com
0.4 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Expedia.com
  • Priceline
  • Booking.com
0.7 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Priceline
  • Hotels.com
  • Booking.com
0.4 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Restaurant
  • Hotels.com
  • Booking.com
  • Priceline
0.3 km van Royal Hotel
Gratis wifi
  • Vio.com
0.3 km van Royal Hotel
Gratis wifi
  • Priceline
  • ibis
    € 88
  • Hotels.com
0.8 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
  • Priceline
  • eDreams
  • ZenHotels.com
0.3 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Huisdieren ok
Go to your Happy Price
  • Expedia.com
  • Hotels.com
  • Booking.com
3.6 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Gratis parkeren
  • Priceline
  • eDreams
  • ZenHotels.com
0.4 km van Royal Hotel
Gratis wifi
Restaurant
Meer hotels in De Panne bekijken
Beoordelingen (473)
Beoordelingen filteren
473 resultaten
Waardering van reizigers
278
138
17
12
28
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
278
138
17
12
28
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 473 beoordelingen
Beoordeeld op 21 april 2021

Goede ligging, verzorgd ontbijt, alles netjes maar ik voelde me niet welkom. Het onthaal was kort en kordaat en als je alleen bent betaal je de volle pot voor een kamer met ontbijt en 150% van de prijs voor een diner. Als je hier een opmerking over maakt krijg je als antwoord ' het is niet aan de klant om de prijsberekening te maken' . Bij het afrekenen kreeg ik te horen dat het hotel geen visa meer aanvaardt.
De kamer was klein . voor mij geen 4 sterren waard .

Datum van verblijf: april 2021
1  Bedank Kathleenjol
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jean De Meyer, Gastenservice/Front Office van Royal Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2021

Geachte mevrouw,

Nog voor u uw boeking voor uw overnachting maakte, nam u telefonisch contact op met het hotel daar u niet kon leven met het tarief half pension die u kon terugvinden op de website. U wenste hiervoor een korting omdat u alleen zou reizen. Het hotel hanteert prijzen op basis van een dubbele kamer daar het hotel geen single kamers heeft, noch single tarieven. U boekte dan kamer met ontbijt. Het is inderdaad niet aan de klant om tarieven aan het hotel op te leggen. U kende de tarieven voordien en had geen enkele verplichting om te reserveren als u zich hierin niet kon vinden. U boekte de basiskamer die inderdaad compact is in vergelijking met de andere kamertypes. Deze kamer voldoet aan alle criteria die opgelegd worden binnen de 4-sterren comfortclassificatie en is volledig beschreven op onze website. Bij het afrekenen vragen wij inderdaad om met Maestro/Bancontact of cash te betalen, dit omwille van kostenbesparingen in deze coronaperiode. Onze gastvrijheid en persoonlijke service kenmerkt het familiehotel dat reeds 4 generaties bestaat en is juist één van de redenen waarom ons cliënteel graag terugkomt naar het hotel Royal en dit van gezinnen tot alleen-reizigers. Wij betreuren dan ook uw commentaar en raden u aan de volgende keer een hotel te kiezen dat vooraf reeds volledig aan uw verwachtingen voldoet.

Met vriendelijke groet,

De directie.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 november 2020

Mooie nette kamer, niet te groot, maar voldoende. Goede matras. Fijne vernieuwde badkamer; vriendelijk personeel. Goed gelegen in het centrum en dichtbij het strand. Heel lekker diner en fantastisch, heel uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2020
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Mieke D
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 september 2020

Dit is nog een familiehotel waar de gast centraal staat en men zich echt thuis voelt. De vriendelijkheid van het ganse team is top, en niets is teveel.
Gans het hotel is kraaknet en corona proof!
Een uitstekend ontbijt voor elk wat wils en nog lekkere koffie erbij, wat niet altijd evident is in een hotel.
Wij hadden geopteerd voor half pension, en het 3-gangen avondmaal met liefde en kennis bereid door de mama was echt lekker.
Uitstekende kamer, een knusse bar voor een aperitief wat moet een mens nog meer hebben.
Wij hebben onze vaste stek in De Panne alvast gevonden!!

Datum van verblijf: september 2020
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank PatrickLae
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 21 september 2020

Was er 3 jaar geleden. Toen waren de kamers nog niet (allemaal?) gerenoveerd. Nu hadden we wel een,met smaak,gerenoveerde kamer,uitstekend bed,goede wifi. Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. De eigenares was uiterst behulpzaam bij het zoeken naar een alternatief restaurant (zie mijn “Vreselijk” beoordeling van restaurant Au filet de sole !). Een aanrader in De Panne!

Datum van verblijf: september 2020
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank antwerpenaar2017
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 24 november 2019

Mooi en rustiek hotel , verzorgd proper en vriendelijk personeel, perfect tweetalig .
Verzorgde kamers , niets op aan te merken .
Lekker ontbijt 's morgens met alles er op en eraan, kortom een aanrader.
Prijs kwaliteit een dikke 10 op 10 !

Datum van verblijf: november 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank XavierCallewaert
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken