Inclusief ontbijt
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Geen boekingstoeslagen
Beoordeeld op 7 november 2020

Mooie nette kamer, niet te groot, maar voldoende. Goede matras. Fijne vernieuwde badkamer; vriendelijk personeel. Goed gelegen in het centrum en dichtbij het strand. Heel lekker diner en fantastisch, heel uitgebreid ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

Dit is nog een familiehotel waar de gast centraal staat en men zich echt thuis voelt. De vriendelijkheid van het ganse team is top, en niets is teveel.
Gans het hotel is kraaknet en corona proof!
Een uitstekend ontbijt voor elk wat wils en nog lekkere koffie erbij, wat niet altijd evident is in een hotel.
Wij hadden geopteerd voor half pension, en het 3-gangen avondmaal met liefde en kennis bereid door de mama was echt lekker.
Uitstekende kamer, een knusse bar voor een aperitief wat moet een mens nog meer hebben.
Wij hebben onze vaste stek in De Panne alvast gevonden!!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 21 september 2020

Was er 3 jaar geleden. Toen waren de kamers nog niet (allemaal?) gerenoveerd. Nu hadden we wel een,met smaak,gerenoveerde kamer,uitstekend bed,goede wifi. Lekker ontbijt en zeer vriendelijk personeel. De eigenares was uiterst behulpzaam bij het zoeken naar een alternatief restaurant (zie mijn “Vreselijk” beoordeling van restaurant Au filet de sole !). Een aanrader in De Panne!

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 november 2019

Mooi en rustiek hotel , verzorgd proper en vriendelijk personeel, perfect tweetalig .
Verzorgde kamers , niets op aan te merken .
Lekker ontbijt 's morgens met alles er op en eraan, kortom een aanrader.
Prijs kwaliteit een dikke 10 op 10 !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Familiaal hotel met ook dit uitgesproken karakter. Vriendelijke mensen die dit met hart en ziel uitbaten. Iets om te koesteren sowieso. Een hotel waarvan er in de panne ontbreken ! Prijs/kwaliteit is dik in orde...

Datum van verblijf: september 2019