Beoordeeld op 24 november 2019

Mooi en rustiek hotel , verzorgd proper en vriendelijk personeel, perfect tweetalig .
Verzorgde kamers , niets op aan te merken .
Lekker ontbijt 's morgens met alles er op en eraan, kortom een aanrader.
Prijs kwaliteit een dikke 10 op 10 !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 18 september 2019 via mobiele applicatie

Familiaal hotel met ook dit uitgesproken karakter. Vriendelijke mensen die dit met hart en ziel uitbaten. Iets om te koesteren sowieso. Een hotel waarvan er in de panne ontbreken ! Prijs/kwaliteit is dik in orde...

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 5 oktober 2018 via mobiele applicatie

We bleven een nacht. We waren vroeg en we kregen meteen een kamer. Prachtige rustige kamer met goed bed en comfortabele badkamer. Echt luxe. Omdat het restaurant gesloten was, werden we geadviseerd voor een plek in de buurt. Geweldig goed gegeten. Het ontbijtcwas uitstekend. Kortom: dit hotel is een aanrader omdat het vlak bij zee ligt en midden een winkelstraat. Ook de kusttram stopt vlakbij.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 27 augustus 2018 via mobiele applicatie

Last minute een overnachting geboekt in hotel Royal.
We hadden vooraf contact opgenomen voor fietsstalling en dit was goed geregeld, afgesloten fietsberging juist om de hoek.
Privė parking hadden we niet aangevraagd maar op korte afstand is er gratis openbare parkeervoorziening. (Prins Albertlaan)
Kamer was vrij klein maar heel netjes, zeer goed bed. Minibar en koffie/thee faciliteiten.
Badkamer eveneens klein maar proper en voorzien van douche en toilet.
Het ontbijt was lekker, zeer uitgebreid en werd continu aangevuld.
Eigenaars en personeel heel vriendelijk en correct.
Om terug te komen.
IVAN - BELGIË

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 maart 2018

Redelijk last minute geboekt naar aanleiding van familiebezoek in de omgeving. Hebben hier een nacht overnacht van zaterdag op zondag en een zeer aangenaam verblijf gehad. Het is een mooi gerenoveerd familiehotel in de hoofdstraat van De Panne, en op wandelafstand van de dijk en het strand. De kamers zijn stijlvol vernieuwd en ademen klasse uit. Erg vriendelijke en sympathieke ontvangst met uitleg over het hotel, waar we best in geinteresseerd waren. Mijn man is namelijk architect en gespecialiseerd in renovaties. De eetzaal en salon zijn smaakvol en in warme tinten aangekleed. Wat wij erg bijzonder vonden aan dit hotel en absoluut een positieve troef was de ontbijtzaal. Deze is nog compleet in authentieke jaren vijftig en zestig stijl inclusief de formica tafels en het servies uit die tijd. Ronduit geweldig ! Heerlijk om hier uitgebreid en verzorgd te ontbijten in de stijl van toen. Voor liefhebbers van vintage interieurs is dit een absolute aanrader en must !

Datum van verblijf: januari 2018