Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 169
Travelocity
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 169
Orbitz.comUS$ 169
FindHotel
Beoordeeld op 15 juli 2021

We waren geen hotelgasten, we zijn gewoon gaan eten. Ik heb mosselen met curry genomen. In de pot die ik kreeg waren de mosselen niet gelijk gekookt. Sommige mosselen waren duidelijk veel te lang (of te vaak) gekookt, andere mosselen kreeg ik niet open. Het toppunt was dat ik een friet in mijn mosselpot vond, terwijl ik helemaal geen frieten besteld had. Mijn idee: klets de restjes uit de mosselpotten van verschillende mensen samen, gooi er wat curry over, kook ze opnieuw en serveer. SCHANDALIG is dit. De bediening gebeurde alleen in de Franse taal, er werd nog geen enkele moeite gedaan om een woordje Nederlands te spreken.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 2 mei 2021 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst. Degelijke kamer met mooi vernieuwde badkamer.
Gezien covid, werd ontbijt en avondmaal op de kamer bediend. Men deed een goede inspanning om voor 1 persoon glutenvrij eten te serveren, dat was leuk!
De ligging is ideaal : op 20m van de zeedijk en het strand, en op 20m van de winkelstraat

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 20 december 2020

We logeerden in een hoekkamer met balkon. Een prachtig zicht op de Zeelaan en een blik op de zee! Gezellig diner op de kamer en een overvloedig ontbijt! Een heerlijk weekend aan zee! Wij komen zeker nog eens overnachten.
#staycation

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 17 december 2020

Supervriendelijk onthaal.
Mooie, ruime, nette kamer.
Heel compleet: Tv, koelkast, Nespresso, kluis, badproducten.
Fantastisch ontbijt.
Prima service.
Perfect tweetalig.
Toplocatie tussen zee en winkelstraat.
In 1 woord: een aanrader!
Wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020

Een nachtje aan zee verbleven in dit zeer goed gelegen hotelletje. Op 30 m van het strand. Uiterst vriendelijke en gastvrije ontvangst . Kraaknette kamer, mooie, vernieuwde badkamer met regendouche, haardroger... frigootje in de kamer met fles bruis en fles plat water van het hotel. Mogelijkheid tot het maken van koffie, thee op de kamer, met zelfs koekje en chocolaatje erbij. Corona ontbijt was nu dus geen buffet, maar zeker ok en meer dan voldoende keuze.

Datum van verblijf: juli 2020