Beoordeeld op 28 oktober 2019

Echt mini mosseltjes en dat voor 23,50 euro! Grootste rommel van mosselen die niemand wilt kopen krijg je daar op je bord,schande! Stoofvlees verschrikkelijk slecht..gewoon afgekookt vlees in waterige saus zonder smaak,Bach!
Superslechte kok. Veel te duur voor die rommel en ook de drank is duur!
Daar zien ze ons nooit meer!

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019 via mobiele applicatie

Het restaurant is een echte tegenvaller. Prijzen lijken oké, maar toch vrij duur voor wat je krijg. Frieten zijn veel te plat! Niet te eten zelfs, jammer. De sfeer is ook ver zoek. Ze praten enkel Frans terwijl we nog wel Vlaamse bodem zitten, spijtig dat ze die moeite niet doen!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 juni 2019 via mobiele applicatie

Te warm, droge, muffe kamer. Door defect raam kon niet op kiepstand. Nachts konden we raam niet open laten door herrie buis naast kr en herrie vanuit de keuken eronder. Stonk. Geen vriendelijk personeel

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 mei 2019 via mobiele applicatie

Enorm prijzig restaurant voor een flauwe vissoep (we denken dat het vissoep was) en de kleinste mosselen die ik ooit gezien heb. Helemaal geen aanrader om het restaurant van dit hotel uit te proberen.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019 via mobiele applicatie

We verbleven hier één nacht voor de wielersport. We aten avond eten in het restaurant. De mosselen à volonté die ik daar op mijn bord kreeg zijn de meest onsmakelijke en kleine die ik ooit zag in mijn leven.Een échte schande dat men deze troep durft serveren aan hun cliënten.

Datum van verblijf: maart 2019