Leg de laagste prijs van deze websites vast
146 US$
Hotels.com182 US$
Expedia.com182 US$
Priceline146 US$
eDreams146 US$
Travelocity181 US$
Orbitz.com182 US$
Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Nette kamer met vernieuwde badkamer. De kids genoten vd regendouche:-). Wel warm op de kamer.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker ontbijt met voldoende keuzemogelijkheden-buffet. Bedankt voor de aanpassing tijdens het ontbijt! Wordt gewaardeerd
Goede ligging (tussen winkelstraat en zee).
Prijs-kwaliteit zeker aan te raden. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Gereserveerd met 8 personen , bij binnenkomst reservatie vergeten , na wat geloop een tafel gekregen. Buiten in de veranda. De kussens van de bank waren onder de vuile plekken .Zeer onvriendelijke ober ..
5 x mosselen en 2 x scampi + 1 ommelette met ham gekozen. De Mosselen moest je met een microscoop zoeken zo klein, 25 € voor scampi de grote van een garnaal ( 9 Kleine stukjes) de potten van de mosselen zagen eruit alsof ze de laatste maanden niet afgewassen geweest waren...
echt degoutant !
Hier komen wij NOOIT meer terug ! En is jammer van ons geld want goedkoop is het zeker niet !

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 5 juni 2018

Het onthaal was vriendelijk en heel behulpzaam. De kamer was ruim en net. De badkamer ruim met instapdouche en eveneens heel proper. Het goede bed zorgde voor een zalige nacht. het ontbijt was ruim en voldoende. Wij hebben ook in het restaurant gegeten en dat was lekker. Het personeel was tijdens onze 2-daagse heel vriendelijk en goed geluimd. Het was zeker de moeite waard.Het was een goede ervaring en voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018

Zeer nette en frisse kamer, eens een bad en douche zonder schimmelvlekken aan de randen, elke dag verse handdoeken en vers vuilbakje.
Grote keuze aan het ontbijt met vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel aan het onthaal, het ontbijt en het kamermeisje.
Carine, Francesca en collega's doe zo verder, dikke pluim

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 1 januari 2018

Wat een akelig ventje, zeg, die lelijkerd achter de bar met zijn hitlerjugend kapsel. Als je iets te zeggen hebt tegen je klanten doe het dan op een diplomatische manier en niet op die arrogante en afblaffende toon. En dat alleen maar omdat dat mormel vond dat we een beetje te lawaaierig waren. Nou, dan kun je toch gewoon normaal blijven en het de mensen op een vriendelijke wijze laten verstaan.. Erbarmelijke ontvangst en daar bovenop ook nog harstikke duur. Nooit meer. Vaarwel engerd.

Datum van verblijf: januari 2018