Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 12 september 2023

De troeven van het hotel zijn ongetwijfeld de ruime gratis parking, de ligging vlakbij het strand, de tramhalte en de winkelstraat.

Onze kamer was ruim, zeer rustig en had alles wat een hotelkamer comfortabel maakt. Tijdens de warme eerste week van september was ook de airco een pluspunt .
Het zwembad was aangenaam, vrij groot en ideaal van temperatuur.

Aangezien we zowel ontbijt als diner buiten konden nemen op het mooie terras omringd door groen, hadden we een echt vakantiegevoel op een uurtje rijden van thuis.
Het ontbijt was in orde , vers fruitsap en keuze genoeg .
Het diner heeft ons elke avond weer verrast, mooi gepresenteerd, verfijnd en zeer lekker. De bediening vriendelijk en professioneel.

Wij komen graag nog eens terug.

Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 13 juni 2023 via mobiele applicatie

Het hotel in de Panne waar je moet zijn
Supergoede locatie , dichtbij het strand en toch rustig gelegen
Heel lekker verzorgd en ruim ontbijt
Ruime parking
Zalige welness waar je ook kan genieten van een deugddoende massage
Supervriendelijk personeel

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 juni 2023 via mobiele applicatie

Prachtig hotel , zalige welness met alles erop en eraan . Perfect voor een teambuilding . Restaurant is ook aanwezig,super gezellig aan de bar ,vriendelijke ontvangst en lekkere cocktails. Aanrader voor teambuildings en bezoek met vrienden en gezin ❤️❤️❤️

Datum van verblijf: juni 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 maart 2023

We verbleven 2 nachten in een prestige kamer op de tweede verdieping.de kamer was ruim, het bed comfortabel en de verlichting sfeervol. In de kleerkast lagen nog 2 hoofdkussens en een deken. Er was ook een kluis. Het televisiescherm was groot en het aantal zenders uitgebreid. De badkamer was voorzien van een douche, een bad en een lavabo. Er waren voldoende badhanddoeken. De muren van het afzonderlijke toilet moesten nog verder afgewerkt worden. Het ontbijtbuffet was het uitgebreidste dat ik ooit gezien heb en alles was vers. We hebben éénmaal à la carte gegeten en éénmaal het marktmenu genomen. De gerechten waren zeer lekker en de bediening meertalig en uiterst vriendelijk. Van de welnessfaciliteiten hebben we geen gebruik gemaakt. De prijzen tijdens de lenteperiode vinden we correct.

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 15 oktober 2022

Een verblijf is hotel Donny voelt steeds aan als thuiskomen. Een welverdiende viersterren voor het totale plaatje. In up to date ruimtes genoten we van de creatieve en eerlijke keuken, Er is nagedacht over ontspanning en relax ter plaatse. Dank aan het jonge koppel Tania en Geert. We komen zeker nogmaals terug.

Datum van verblijf: oktober 2022