163 US$
Booking.com163 US$
eDreams163 US$
Priceline163 US$
Beoordeeld op 21 maart 2021

In Corona tijden kozen wij voor dit hotel omdat ze diner arrangementen aanboden met bediening op de kamer.
Alles werd duidelijk uitgelegd en de in private diner was echt top.

Ook 's ochtend werd het ontbijt op de kamer geserveerd.
Goed onderhoude kamer met terras, ruime badkamer (inloop douche) met alle voorzieningen.

Datum van verblijf: februari 2021
Geert Van Guyze, General Manager van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2021

Beste Jan V. Hartelijk dank voor uw review. Heel fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hopelijk mogen we jullie snel terug verwelkomen! Hele vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 15 maart 2021

Goed gelegen hotel op wandelafstand v/d zee en aan de achterkant hebt ge de rustige villawijken. Kamers met tegelvloer en zeer netjes. Wij hadden een standaardkamer met een raam tot beneden en één deur die volledig open kon met
uitzicht op het achterland. Personeel zeer vriendelijk en goede roomservice in tijden
van corona. Gerechten per gang op de kamer geserveerd. Ontbijt alles vers gebracht. Badkamer deels gerenoveerd vooral de inloopdouche was een pluspunt
Als we nog aan zee willen verblijven is dit ons hotel.

Datum van verblijf: maart 2021

Beste. Hartelijk dank voor uw review. Wat leuk om te horen dat u genoot van uw verblijf bij ons! Het doet ons deugd te weten dat u enthousiast was over onze roomservice, ons vriendelijk personeel en de inloopdouche in uw kamer. We kijken er naar uit om jullie snel terug te mogen verwelkomen. Hele vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 26 februari 2021 via mobiele applicatie

We verbleven een midweek in hotel Donny en het was geweldig. En als iets heel goed is mag het ook gezegd worden! Het vriendelijke personeel doet echt zijn best om je meteen welkom te voelen en niets is hen te veel. Ondanks de Corona maatregelen,waardoor we op de kamer moesten eten, was het eten enorm lekker. Er was per ongeluk een drankje vergeten bij het eten maar na een kort telefoontje met de receptie stond nog geen 2 minuten later al iemand van het personeel aan de deur met het drankje. Wat een service! Ook werden de bedden opgemaakt en de kamer volledig opgekuist (tegenwoordig verstoppen hotels zich nogal snel achter COVID om dat niet te moeten doen). Alsook de koffie- en thee zakjes werden aangevuld in de kamer (details, maar die maken wel een groot verschil in mijn ogen). Applausje dus ook voor de housekeeping! Ik kan niet oordelen of het hotel even goed is in enorm drukke periodes, maar voor een korte midweek, weg van alle stress, is dit echt het beste hotel waar ik in lange tijd in verbleef.

Datum van verblijf: februari 2021

Beste. Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons enorm plezier om te horen dat uw verblijf bij ons geweldig was. We proberen, ondanks de huidige periode, heel hard on best te doen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Het is dan ook heel leuk om te horen dat u genoot van ons vriendelijk personeel, ons lekker eten en onze propere kamers. We kijken er alvast naar uit om jullie snel terug te mogen verwelkomen. Hele vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 8 oktober 2020 via mobiele applicatie

Van 5 tot 8 oktober in dit hotel gelogeerd met halfpension in kamer 305.

Kamers proper, een technisch mankementje in de kamer werd dezelfde dag nog opgelost.

Ontbijt alles aanwezig en vooral coronaproof, alles apart ingepakt.

Avondmaal, royale porties, lekker marktmenu.

Personeel supervriendelijk!

Datum van verblijf: oktober 2020
Geert Van Guyze, General Manager van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Beste Vicky. Hartelijk voor uw review. Het doet ons enorm deugd om te vernemen dat uw verblijf bij ons zo aangenaam was. Dat u genoten heeft van ons restaurant en ons vriendelijk personeel. We hopen jullie snel terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 2 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ondanks het slechte weer, hebben we genoten van een week vakantie in hotel Donny met onze 2 kinderen (4,5j en 7maand). Het hotel heeft een aangenaam zwembad, wat bij regendagen erg leuk is. Ook de ligging van het hotel is goed: op wandelafstand van het strand, de tramhalte ligt vlakbij, waardoor een uitstapje naar Plopsa heel makkelijk verloopt.
Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn proper. Het ontbijt is misschien niet het meest uitgebreid ontbijt, maar wel heel goed verzorgt en lekker. Owv coronamaatregelen werd het ontbijt in 2 shiften gedaan. De 2e shift was van 9.30-10.30u. Hierdoor konden we ‘s morgens voldoende uitslapen en heel rustig wakker worden vooraleer we naar het ontbijt gingen: zeer aangenaam!
We hebben 2 avonden enorm genoten van het diner in het hotel: uitermate lekker gegeten. Complimenten aan de kok!

Datum van verblijf: oktober 2020

Beste Sarah. Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons enorm plezier te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Dat het restaurant naar wens was en ons personeel enorm vriendelijk. Hopelijk mogen we jullie snel nog eens verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.