Beoordeeld op 2 oktober 2020 via mobiele applicatie

Ondanks het slechte weer, hebben we genoten van een week vakantie in hotel Donny met onze 2 kinderen (4,5j en 7maand). Het hotel heeft een aangenaam zwembad, wat bij regendagen erg leuk is. Ook de ligging van het hotel is goed: op wandelafstand van het strand, de tramhalte ligt vlakbij, waardoor een uitstapje naar Plopsa heel makkelijk verloopt.
Het personeel is erg vriendelijk, de kamers zijn proper. Het ontbijt is misschien niet het meest uitgebreid ontbijt, maar wel heel goed verzorgt en lekker. Owv coronamaatregelen werd het ontbijt in 2 shiften gedaan. De 2e shift was van 9.30-10.30u. Hierdoor konden we ‘s morgens voldoende uitslapen en heel rustig wakker worden vooraleer we naar het ontbijt gingen: zeer aangenaam!
We hebben 2 avonden enorm genoten van het diner in het hotel: uitermate lekker gegeten. Complimenten aan de kok!

Datum van verblijf: oktober 2020
Geert Van Guyze, General Manager van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2020

Beste Sarah. Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons enorm plezier te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel. Dat het restaurant naar wens was en ons personeel enorm vriendelijk. Hopelijk mogen we jullie snel nog eens verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Groot hotel met veel kamers, grote parking bovenop een heuvel.
Vriendelijke receptie. Mooie kamer en badkamer, met klein terras.
Heeft een zwembad maar wij hebben daar geen gebruik kunnen van maken.

Het avondeten was een tegenvaller. Bij de reservatie was er gezegd dat we 'a la carte ' konden eten, tot we aan tafel kwamen, was er een verplicht menu.
Het koude voorgerecht, heeft lang in de frigo gestaan , zag er mooi uit , maar wij vonden het niet zo fijn.
Het hoofdgerecht , was te kiezen tussen vlees en vis.
Wij kozen voor vis, niks bijzonder.
De taart als dessert was ook niet zo fijn, we hebben niet alles opgegeten.

Toen wij bij de betaling, aan de receptie het voorval met het eten vertelden, kregen we excuses aangeboden.

Het ontbijt is voor ons extra vroeg geserveerd, eten zonder commentaar.

Datum van verblijf: september 2020

Beste Chantal. Hartelijk dank voor uw review. Het spijt ons te horen dat het hotel en ons restaurant niet aan uw verwachtingen voldeed. We proberen steeds om het beste voor onze klanten te doen en excuseren ons indien u een ongemak heeft ervaren. Hopelijk mogen we jullie tohc op een ander moment terug verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 21 september 2020

Heel goede ligging , op een boogscheut van de zee en promenade en toch net weg van de drukke zeebaan
Ruime kamers en prima badkamer
Uitgebreide wellness
Prima organisatie wat covid19 betreft
Vriendelijke en behulpzame receptiemedewerkers

Datum van verblijf: september 2020
Geert Van Guyze, General Manager van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 oktober 2020

Beste Lucv33. Hartelijk dank voor uw review! Het doet ons enorm plezier om te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hopelijk mogen we jullie snel terug verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 20 september 2020 via mobiele applicatie

Prima hotel, mooie infrastructuur.. opgelet.. niet alles is open vanwege de Corona maatregelen. Je krijgt duidelijke informatie tijdens het inchecken. Diner, ontbijt, zwembad, sauna.. alles is oké. Dus alles volgens de Corona maatregelen. Minpunt, sommige gasten houden er zich niet aan., af en toe controle van bvb 1 bubbel in de sauna zou zeker mogen. Ik kom zeker nog eens terug , want globaal gezien is dit hotel zeker 4* waardig !

Datum van verblijf: september 2020

Beste Pglfm. Hartelijk dank voor uw review. Het doet ons enorm deugd om te horen dat u van uw verblijf genoten heeft. Ons hele team doet er zeker alles aan om alles volgens Covid-protocol te laten verlopen. We hopen jullie snel terug te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.

Beoordeeld op 5 september 2020

2 nachten hebben we in het hotel gelogeerd. Kamer is niet groot maar netjes en proper, heel lekker restaurant met afwisselende en kwalitatieve gerechten. Ontspannend zwembad met sauna maakt uw verblijf nog beter. Aanrader voor een uitstap naar Panne strand of Plopsaland!

Kamertip: Neem grotere kamer voor meer comfort.
Datum van verblijf: juli 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Geert Van Guyze, General Manager van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Beste 3P-Vastgoed. Hartelijk dank voor uw review. We zijn blij te vernemen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Dat u genoten heeft van ons restaurant met de verschillende menu's. We hopen jullie snel opnieuw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groeten, Team Donny - J.