25 maart 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel. Uitstekende kamers. Vlakbij een tramhalte. Privé parking. Zeer goed eten en speciale arrangementen voor trouwe klanten. Rustig gelegen. Er is ook een nachtdeur voor als de repetitie gesloten is.

Verbleef: februari 2018
Team_Hotel_Donny, Eigenaar van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Beste Sofie,
dank voor uw beoordeling omtrent ons hotel, onze gratis parking voor onze hotelgasten, het uitmuntende eten alsook onze speciale arrangementen/forfaits.

Hopend zien we U in de toekomst nogmaals terug.

Tot dan,
Groeten Team Donny

12 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel met zwembad, stoombad en diverse sauna’s. Het ontbijt was super met vers zelf te persen fruitsap en een royale keuze aan broodjes, beleg, vers fruit etc. De zondagavond is het restaurant niet open. Ruime parking aan het hotel.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Team_Hotel_Donny, Manager van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

Beste Harries,
Allereerst hartelijk dank voor uw mooie review over ons hotel, Hotel Donny.
aangenaam te horen dat U een aangenaam verblijf hebt gehad en genoten hebt van onze verschillende faciliteiten alsook ons royaal ontbijtbuffet.
hopend mogen we U een volgende maal terug ontvangen in ons hotel.
Groeten team Hotel Donny.

29 december 2017 beoordeeld

Genoten van ons weekendje aan zee!
Je voelt je heel welkom in hotel Donny, een hotel met super ligging vlakbij de zee op een hoogte, 's avonds is het heerlijk vertoeven in de kamer met zicht op alle lichtjes van De Panne. De kamers zijn volgens mij allen gerenoveerd, met veel smaak en alle luxe. Het ontbijt maakte ons weekend volledig af: vers fruitsap, heerlijk brood, huisgemaakte granola... Leuk ook dat de hoteleigenaars toegankelijk zijn als je ze nodig hebt, maar dat er toch veel mogelijkheden zijn voor privacy in de ruime lobby en het restaurant.
Deze keer genoten van een strandwandeling, volgende keer ontdekken we met plezier de spa! Onze batterijen zijn volledig opgeladen en wij komen dus zeker terug!

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Team_Hotel_Donny, Eigenaar van Hotel Donny, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2018

beste Isa,
hartelijk dank voor uw mooie review...

leuk te vernemen dat alles in ons hotel jullie bevalt en dat jullie snel nog even zouden terug komen...
We streven continue naar perfectie om jullie, als hotelgasten de best mogelijke ervaring te kunnen geven en het doet ons dan uitermate plezier dit te lezen.

hopend tot snel !

Team Donny

28 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede beoordelingen naar dit hotel gekomen en zeker geen spijt. Alles wat we wensen is vlakbij: de zee, de duinen, het centrum van De Panne, een eigen wellnesscentrum, een restaurant, vriendelijk personeel... Het familiehotel is 26 jaar oud maar goed onderhouden en een nieuwe generatie heeft de fakkel pas overgenomen.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner

beste Patrick,
hartelijk dank voor jullie verblijf bij ons in hotel Donny.
Leuk te vernemen dat jullie een aangename tijd hebben gehad bij ons, hopend zien we U in de toekomst nogmaals terug.
Groeten
Team Hotel Donny

13 oktober 2017 beoordeeld

Dit is een goed hotel. Goede bedden, goede hygiëne, goed ontbijt.
Wifi werkte onvoldoende voor een business-hotel.
Gratis parking. Op wandelafstand van het strand en begin van de dijk van De Panne.
Nabij het top natuurreservaat van de Westhoek

Verbleef: oktober 2017

beste QVY,
dank voor uw review over ons hotel Donny.
leuk te vernemen dat uw genoten hebt van onze bedden alsook ons uitstekend ontbijt.
mocht U in de toekomst nogmaals bij ons komen overnachten mag U altijd bij problemen met het wifi signaal direct naar onze Receptie komen zodoende onze hotel receptionisten U verder kunnen helpen en hopend het probleem snel voor U oplossen.
normaliter hebben we weinig tot geen klachten omtrent ons wifi signaal...

hopend tot een volgende maal !
Groeten,
Team Donny