Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 5 juni 2019

Goed gelegen, ruime kamer, uitstekend uitgebreid ontbijt, veel vers fruit, zeer vriendelijke service, mooie tuin, dichtbij strand en dijk, restaurants en winkels vlakbij, heel proper, parking beschikbaar

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 4 februari 2019

Dit hotel is gelegen op 2 passen van het strand en kort bij het centrum. Gratis parkeren, zeer nette kamer (ietwat gehorig) en badkamer. Het ontbijt is zeer uitgebreid en overheerlijk . Echt een aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel vlakbij de zee gelegen. Grote kamer wij hadden de familiekamer voor 3 personen. Ontbijt gevarieerd en het personeel vriendelijk en behulpzaam.
Alles was goed schoon.
We gaan zeker nog eens terug voor een lang weekend.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 2 april 2018 via mobiele applicatie

Zeer verzorgd ontbijt en op 2min. van het strand.
2 kamers beiden met zeer slechte matrassen en veel storend lawaai (gang, afvoeren, ventilatie...)
Stopcontact los in de muur...
Weinig aandacht en opvolging hiervoor blijkbaar. Werd ook al in andere beoordelingen vermeld...

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 29 januari 2018

Het hotel heeft een prima ligging en is enkel gescheiden van het strand door een drukke weg met een tramlijn. Het hotel bestaat uit een 2-tal gebouwen en straalt wel rust uit als je in de kamer bent. Er is een groen binnentuintje met wat zetels. Je wordt er erg vriendelijk en correct onthaald aan de receptie.
Er is een gezellige bar beneden waar je ontspannend nog iets kan drinken of wat TV kijken. De kamers zijn OK voor een 4*.
De sterkste troef van dit hotel is het hoog kwalitatieve ontbijtbuffet. Het heeft een erg ruim aanbod van verse en lekkere producten.

Kamertip: Wil je zeezicht dan moet je een kamer aan de kant van de weg nemen. Voor rust eerder een kamer die uitgeeft op de zijstraatjes.
Datum van verblijf: januari 2018