Leg de laagste prijs van deze websites vast
Priceline
eDreamsUS$ 123
Agoda.comUS$ 122
Vio.com
ZenHotels.com
Lol.travel
Beoordeeld op 3 november 2021

Zeer vriendelijke ontvangst, uitstekend ontbijt, in nabijheid van strand en uitgangsgebied. Kamers en prijs zijn in overeenstemming met aanbod kleinschalig hotel;
Kamer en sanitair keurig schoon en gelucht.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 31 augustus 2021

We zijn zeer tevreden geweest in dit kleinschalig hotel te overnachten. De ontvangst was zeer goed. De kamer was proper. Genoeg bergruimte. Er was een klein balkon met zicht op villa's. Het hotel is rustig gelegen. De badkamer was erg klein en bestond uit een douche, wc en lavabo. Het ontbijt was super en een extraatje werd met plezier aangeboden. Voor korte termijn prima! We komen hier zeker terug.

Kamertip: toegankelijk voor minder validen
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 24 mei 2021

Pluspunten · Matras van het bed was wel goed.
Ontbijt was keuze genoeg.
Ligging van het hotel.
De twee consummaties die we niet hoefden te betalen.

Minpunten · Basichotel, maar dat wisten we op voorhand. Je kan niet de luxe verwachten en goedkoop overnachten. Het hotel kan naar onze mening wel wat opfriswerken gebruiken, likje nieuwe verf hier en daar , andere vinyl in de kamers ( was op meerdere plaatsen gescheurd, en dit geeft toch direct een mindere indruk) .
We hadden de keuze tussen 2 eenpersoonsbedden of een tweepersoonsbed, we kozen natuurlijk voor het tweede. Was wel een beetje een teleurstelling om een " twijfelaar" aan te treffen, namelijk een bedje van 140 cm breed.
Ook de badkamer was van het type dat je in een 4 persoons mobilehome zou aantreffen, zeer klein dus.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 3 maart 2020 via mobiele applicatie

Aangenaam charmant hotel dichtbij de zee en de Belgische kust. Ideaal voor een kort verblijf om te wandelen of de omgeving te ontdekken. Vriendelijk ontvangst. Eenvoudige kamers maar alles voor handen . Een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2020
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 juni 2018

uitstekende prijs/kwaliteit ervaring. Rustig gelegen en vlakbij het strand. We sliepen uitstekend in een mooi opgefriste kamer. Erg gastvrij met een verrassend uitgebreid ontbijt. Je voelt je er meteen thuis en ontspannen. We komen zeker nog een vierde en vijfde keer terug !

Kamertip: informeer je vooraf
Datum van verblijf: juni 2018