Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Priceline
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 8 juli 2023

Wat een leuk hotel! We zijn er met het gezin geweest en sliepen in de familiekamer. Zeker met het bankbedje extra in de slaapkamer hield het niet over, maar het was prima voor 2 nachten. De tuin was prachtig, zeker ‘s avonds wanneer er gegeten wordt aan de tafels op het grasveld.
De bedden waren prettig stevig. De aankleding is wat gedateerd maar heeft ook weer zijn charme. Het personeel is ook aller vriendelijkst.
Wij hebben er niet ontbeten maar kozen voor ontbijt bij de bakker op de hoek. We zijn naar Plopsaland geweest met de tram en het was een hele efficiënte verbinding.
Echt een aanrader.

Kamertip: Bij mooie dagen ook zeker van de tuin genieten. Ontbijten kan bij het hotel maar ook prima bij patisserie Antoinne.
Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 10 april 2023

Super vriendelijke eigenaars en personeel. Lekker eten en een mooie keuze van zowel eten als een zeer uitgebreide drankenkaart waar elke liefhebber zeker zijn zin zal vinden. Top bierkaart wat je enkel zou verwachten in een speciaal biercafé.

Datum van verblijf: april 2023
Beoordeeld op 7 maart 2023

Verourderde kamers, geen faciliteiten op de kamer, zéér!! gehorig, "donsdekens" onvoldoende warm in de winter
Positief: dagelijks gratis fles water, degelijk ontbijt, vriendelijk en hulpvaardig personeel

Datum van verblijf: maart 2023
Beoordeeld op 25 februari 2023

Leuke ervaring , erg vriendelijk team , verse huisgemaakte gerechten , correct geprijsd .
Gastvrouw maakt de Américain nog klaar aan tafel , lang geleden dat ik dit nog gezien had , echt een fijne verassing en erg lekker . Garnaalkroketjes , dit keer echt huisgemaakt , en erg goed huisgemaakt ook . Binnenkort es terug gaan en ook es het Hotel uitproberen . Aanrader !!

Datum van verblijf: februari 2023
Beoordeeld op 19 december 2021 via mobiele applicatie

Gezellig ingericht restaurant. We werden hartelijk ontvangen en aten eerst hapjes, mijn complimenten voor de lekkere nems en guacamole! Het hoofdgerecht was ook zeer lekker. Misschien kan de presentatie iets beter, maar het essentiële is dat de smaak goed was. Ook de lekkere, verse frietjes hebben ons gesmaakt. De bediening was attent en het ziet er mij een heel leuke plaats uit om ook tijdens de zomer te komen.

Datum van verblijf: december 2021