Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Voor de eerste maal in de panne het bbq buffet bezocht.

Super relaxte sfeer. Een tafeltje voor 6 in de tuin. Een een lekker streekbiertje en dan aanschuiven voor het uitgebreide BBQ buffet. Enorm veel keuze: scampi brochette... zalm... worst... cote a los... kwartel... en a volonte!!

Daarna een heerlijk buffet met verse wafels en ijs en ....

Zeker voor herhaling vatbaar!!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 3 juli 2019

Leuk hotel in een residentiele wijk. Kort bij strand en winkels.Mooie kamers en heerlijk eten. Ontbijt bevat vele bioprodukten en veel variatie.Aan het hotel een bar met veranda. Het park is ernaast gelegen en bied een rustige plaats om te genieten en een glaasje te drinken. Personeel is vriendelijk en gedienstig.Parking voorzien,op voorhand te reserveren .Wij gaan zeker terug.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 april 2019 via mobiele applicatie

We hebben 1 overnachting gehad in de hotel voor 114euro voor personen en 1kindje met ontbijt erbij.
De kamer was vrij krap maar oké voor 1 nachtje. Mooie vernieuwde badkamer.
Er werd ook een fles water aangeboden. Het ontbijt vond ikzelf wat minder. Er was wel een hardgekookt eitje, ontbijtgranen, de broodjes waren lekker en vers, chocokoek en croissant waren van mindere kwaliteit..
Er was yoghurt en fruitsap uit flessen.
Dit hotel was zeker niet slecht, maar ook geen hoogvlieger!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Je hoort effectief alles wat er naast de kamer gebeurd: gesnurk van de buren, wekkers, elk woord... Akoestiek is een hel, bijgevolg slaap je ook superslecht. Hotel is waardeloos, ga hier niet naartoe!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 augustus 2018

wij hebben hier 1 overnachting doorgebracht.
een 5persoonskamer, 2volwassen en 3kinderen.
de kamer was klein maar alles was proper.

het ontbijt was zeker ook in orde.

de tuin met terras en speeltuin voor de kindjes was een grote surplus!
volwassenen kunnen er rustig iets eten/drinken terwijl de kinderen nog wat kunnen spelen.

personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2018