Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor vr 8 mrt.
Word beloond met One Key
Beoordeeld op 28 december 2018 via mobiele applicatie

Je hoort effectief alles wat er naast de kamer gebeurd: gesnurk van de buren, wekkers, elk woord... Akoestiek is een hel, bijgevolg slaap je ook superslecht. Hotel is waardeloos, ga hier niet naartoe!

Datum van verblijf: december 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 augustus 2018

wij hebben hier 1 overnachting doorgebracht.
een 5persoonskamer, 2volwassen en 3kinderen.
de kamer was klein maar alles was proper.

het ontbijt was zeker ook in orde.

de tuin met terras en speeltuin voor de kindjes was een grote surplus!
volwassenen kunnen er rustig iets eten/drinken terwijl de kinderen nog wat kunnen spelen.

personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018

vriendelijk en attent personeel en onbijt was ok, wel geen overdaad aan keuze.
De kamer was aan de kleine kant.
De badkamer was oppervlakkig gerestaureerd: klink was los, droogrekje hing los, geen stopcontact in badkamer, afwerking van plafond was maar half klaar. Douche ook vernieuwd en ok.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018 via mobiele applicatie

Zondagmiddag bezoek aan Parkhotel ( de barbecue ) was voor ons de eerste keer .
Tegen 12U30 waren we er. , de tafels in de tuin was uitnodigend om plaats aan te nemen . Alles mooi gedekt , en verzorgd .
Het viel toch op dat ze hier goeie garçons hebben die de knepen van het vak kennen .
De bbq zelf , alles meer dan genoeg , meerdere malen kan je aanschuiven aan een rijkelijk gamma van vis en vlees . En de warme aardappelen op de bbq waren tip top .
De dessert , stond dan weer binnen opgesteld , en ook hier keuze genoeg .
De ijscreem is waarschijnlijk huisgemaakt , en de slagroommachine deed goed zijn werk .
Ook het volledig vernieuw sanitair , is een pluspunt . Veel horecazaken mogen hier een voorbeeld aan stellen . Nette wc stralen een proper etablissement uit .

Als we toch een klein puntje van kritiek mogen geven , toch wat meer aardappelssalade voorzien , want tegen 13 U15 reeds geen meer voorradig .
We komen hier zeker nog terug , een dikke merci en proficiat aan het ganse team .

Datum van verblijf: juli 2018
Kathleen D, Manager van Parkhotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juli 2018

Beste Geert,

Bedankt voor deze positieve feedback. Dit doet plezier.

De keuze van salades verschilt per weekend maar we zullen erop letten dat de volgende keer er van alles voldoende is.

Met vriendelijke groeten
Kathleen

Beoordeeld op 29 november 2017

Toffe accommodatie, vriendelijke ontvangst, top bediening, propere en gezellige kamers, lekker eten, prima ligging. Wij waren met een groep van 12 volwassenen en 13 kinderen tussen 7 en 17 jaar en al onze wensen werden met de glimlach ingewilligd. Echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2017