ibis
Vio.com
Beoordeeld op 29 december 2021

Datum van verblijf: december 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van Tripadvisor LLC of een van haar partners. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hotel- cmanager, Owner van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 januari 2022

Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 29 november 2021

Hotel Ibis is nog vrij recent. Zeer goed ontvangst gehad, diervriendelijk.
Kamers zijn mooi.
Voor een recent hotel te zijn , zijn er toch al wat mankementjes.
Heb deze doorgestuurd...aan hun om er iets mee te doen.

Datum van verblijf: november 2021
Hotel- cmanager, Owner van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2021

Beste Pascal,
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

De tevredenheid van onze gasten is ons zeer dierbaar en het is dan ook lonend te mogen lezen dat alles naar wens was.
We vinden het jammer dat u ook een minpuntje heeft ervaren.

all minpuntjes uit kamer 13 zijn reeds aangepakt ( behalve de schade aan de deur , maar deze is ook reeds ingepland)

We kijken er naar uit u nog eens opnieuw te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 22 november 2021

IBIS DE HAAN is uitstekend gelegen en vlakbij het grote bos, waar je heerlijk kan wandelen en vlakbij het strand alsook stad De Haan + Wenduine. Er professioneel en vriendelijk personeel, leuk ingerichte kamers alsook heerlijk ontbijt. Een aanrader dus !!!!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Beste gast,
Bedankt voor uw fijne review.

Hartelijk dank voor uw recensie. Het doet ons deugd dat u genoten heeft van onze centrale ligging, ons uitgebreide ontbijt en dat u tevreden was met de bediening van ons personeel. Hopelijk tot een volgende keer!

Vriendelijke groet en graag tot ziens,

Beoordeeld op 23 september 2021 via mobiele applicatie

Mooi verzorgde kamer. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping met zicht op jet zwembad. Rustig, geen last van lawaai. Top ontbijt met alles erop. Vriendelijke, correcte bediening. Zeker een aanrader. Ruime parking. Proper, mooi zwembad met voldoende ligzetels.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 5 september 2021

Prijs kwaliteit meer dan OK! Een deftige (met stroom uitgeruste) fietsstalling wordt stilaan noodzakelijk.
Zéker in een wereld waarop we fietsen promoten ! In Nederland is dit omzeggens overal 'standaard' voorzien.
Minpuntje : Bij meerdaagse verblijven wordt de kamer niet schoon gemaakt. Wél handdoeken beschikbaar.
Zwembad is zalig bij verwarmd, en dus perfect bruikbaar én genietbaar, ook bij minder mooi weer.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel- cmanager, Propriétaire van Ibis de Haan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Beste Dirk,
bedankt voor uw beoordeling.

Wat fijn dat we u konden bekoren met onze gunstige ligging. De kamers kunnen elke dag gepoetst worden enkel vragen wij via de receptie aan te geven wanneer u uit de kamer bent daar dit een covid vereiste is
We zullen intern bespreken hoe we dit beter kunnen aangeven aan de gasten.

Met vriendelijke groeten,