Beoordeeld op 28 maart 2019 via mobiele applicatie

Deze B&B is een paradijs!
Als je op zoekt bent naar rust in een prachtig kader, dan raden wij u deze zeker aan.
De kamers zijn heel proper, een heel goed
bed en een magnifique uitzicht. De wellness is heel mooi en zeker aan te raden. De rust die je ervaart is niet alleen dankzij de natuur die errond is, maar ook dankzij de kleine details waar de eigenaars aandacht aan besteden. Je wordt enorm vriendelijk ontvangen. Van in het begin tot het einde van je bezoek zorgen zij dat je een totale rustervaring krijgt.
Als je naar hier komt, dan raden wij echt aan het ontbijt erbij te nemen ,want dit ontbijt is een belevenis op zich. Alles is vers gemaakt met enorm veel passie en kennis. De heerlijke smaken, de versheid en de presentatie van de borden, zorgen ervoor dat je dag van in het begin al positief gekleurd wordt. Ik ben enorm dankbaar dit te hebben kunnen beleven.
Wij komen hier zeker terug!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 februari 2019

B&B ligt in de velden het hinterland tussen Vlissegem en de haan Wenduine.
rustig gelegen wel wat jammer voor de uitbaatster dat er een honden hotel ligt aan de grote weg...en blaffende honden irriteren .gelukkig is het vaak stiller dan dat er geblaf is. Heel vriendelijk onthaal mooie nette kamer en SUPER ontbijt. er is gelegenheid voor de wellness . mogelijkheid om er rustig te genieten van de tuin en de zitzolder met grote tv en een lekker wiskey:-wij komen er nog terug.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 22 november 2018

Nachtje geboekt met vrienden. Prachtige locatie temidden de polders met schitterend zicht op de velden. De 3 kamers zijn ruim en zeer gezellig ingericht. Ik logeer vaak in hotels maar nog nooit in een kamer die zo netjes was gepoetst; alles blonk als nieuw. Zeer goede bedden, heerlijk geslapen.
Ontbijt wordt bediend in een gezellige open keuken maar onder een heerlijk herfstzonnetje werd ons spontaan voorgesteld om het ontbijt op het terras te nemen. Het ontbijt is een culinaire beleving op zich: een verfijnde degustatie van lokale producten met een zeer creatieve en gastronomische twist. De perfecte afsluiter na de avond voordien al even heerlijk getafeld te hebben in visrestaurant Villa De Torre (zelfde eigenaar) aan de tramhalte in het centrum. Ze hebben ook een zeer goed vleesrestaurant op een steenworp van de dijk, Bleu Chaud.
Het enige puntje van kritiek was de taxiservice die soms op zich laat wachten maar daar kan de B&B zelf weinig aan doen. Over de hele lijn een topervaring en een absolute aanrader. Wij gaan zeker en met veel plezier terug. Zo kunnen we ook de wellness met sauna eens uittesten want daar hadden we deze keer geen tijd voor.

Kamertip: De familie suite heeft een aparte zithoek en slaapkamer en een mooie inloopdouche.
Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Een zeer hygiënische en verzorgde B&B! Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Het concept van het ontbijt was zeer goed over nagedacht. Er werd vooral met lokale producten gewerkt die verwerkt werden in diverse heerlijke gerechtjes en nadien super gepresenteerd door Guido!

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Wij hadden voor onze 10e huwelijksverjaardag een overnachting met diner in de Blue Chaud en de wellness geboekt.

Aangekomen bij de hoeve, een heel hartelijk ontvangst door de gastvrouw Marijke. De nodige uitleg, niet te kort niet te lang.
Een zeer mooie kamer, heel net en voorzien van alle comfort. Een prachtig uitzicht vanuit onze kamer.

Na een deugddoende strand wandeling, dineren in de Bleu Chaud. Super vriendelijke dames die ons bedienden. Zeer lekker gegeten, niks op aan te merken!! Al zijn de garnaal kroketten er echt wel een toppertje!! Oja... de huisgemaakte cocktails mogen zeker ook vermeld worden!! (Zowel met als zonder alcohol)

De volgende ochtend, vóór ons ontbijt, 2u genoten van de echt zalige wellness ruimte!! Alles mooi proper, en ook hier weer genieten van een prachtig uitzicht!!

Dan als afsluiter kunnen genieten van een zorgvuldig klaargemaakt ontbijt! Om vingers bij af te likken! En na de wellness heeft ons dat meer dan gesmaakt!!

Volledig zen vertrokken richting huis en onze drie kids!

Dit adresje is echt een aanrader!!

Datum van verblijf: september 2017