Beoordeeld op 22 november 2018 via mobiele applicatie

Een zeer hygiënische en verzorgde B&B! Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad. Het concept van het ontbijt was zeer goed over nagedacht. Er werd vooral met lokale producten gewerkt die verwerkt werden in diverse heerlijke gerechtjes en nadien super gepresenteerd door Guido!

Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 14 oktober 2017

Wij hadden voor onze 10e huwelijksverjaardag een overnachting met diner in de Blue Chaud en de wellness geboekt.

Aangekomen bij de hoeve, een heel hartelijk ontvangst door de gastvrouw Marijke. De nodige uitleg, niet te kort niet te lang.
Een zeer mooie kamer, heel net en voorzien van alle comfort. Een prachtig uitzicht vanuit onze kamer.

Na een deugddoende strand wandeling, dineren in de Bleu Chaud. Super vriendelijke dames die ons bedienden. Zeer lekker gegeten, niks op aan te merken!! Al zijn de garnaal kroketten er echt wel een toppertje!! Oja... de huisgemaakte cocktails mogen zeker ook vermeld worden!! (Zowel met als zonder alcohol)

De volgende ochtend, vóór ons ontbijt, 2u genoten van de echt zalige wellness ruimte!! Alles mooi proper, en ook hier weer genieten van een prachtig uitzicht!!

Dan als afsluiter kunnen genieten van een zorgvuldig klaargemaakt ontbijt! Om vingers bij af te likken! En na de wellness heeft ons dat meer dan gesmaakt!!

Volledig zen vertrokken richting huis en onze drie kids!

Dit adresje is echt een aanrader!!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst super vriendelijke ontvangst en onthaal ! Mooie comfortabele kamers voorzien van alle luxe !! Heerlijk bed om te genieten van de nachtrust ! Zalige douche om wakker te worden ! Kamer voorzien van tv , wifi, ....
Heerlijk vers ontbijt ; voorzien van allemaal lekkers en vers geserveerd door de sympathieke gastvrouw Marijke ! Een echte aanrader !!!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

Toen wij binnenkwamen hadden wij direct een goed gevoel.
De landelijke stijl van de keuken/ ontbijtruimte is zeer aangenaam. Boven is er een slon/ mezanine die met veel smaak is ingericht ( ideaal om een boekje te lezen als slecht weer is of om een glaasje wijn te drinken)
De kamer zijn ook stijlvol ingericht met luxueuze materiaal.
Het ontbijt was zeer vers en uitgebreid, en Marijke was een fantastische gastvrouw.
De buitenruimte is ook rustgevend.
Wij zullen zeker nog ernaartoe gaan.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

Prachtig gelegen hoeve met zicht op de polders
Vlakbij De Haan, strand en bossen
Op een boogscheut van Brugge
zeer vriendelijk onthaal door Marijke
Mooie en zeer nette kamer en badkamer
Mogelijkheid tot welness
Verzorgd ontbijt