“Verblijf van 3 dagen in De Haan, en 3x geconsumeerd bij Brasserie Mano.”
Beoordeling van Mano

Mano
Geclassificeerd als nr. 8 van 81 Restaurants in De Haan
Dineropties: Na sluitingstijd
Dineropties: Na sluitingstijd
6 augustus 2020 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, heel lekkere brasserie keuken, absolute aanrader voor als het lekker moet zijn. Snelle en correcte bediening krijg je er gratis bij :-)

Datum van bezoek: augustus 2020

30 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gerookte zalm met lekker glas rosé. Bediening was vlot en de regels van covid 19 werden goed respecteert.

26 juli 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst, sympathieke ober, correcte toepassing coronamaatregelen. We aten met ons gezin van 4 de kaas, garnaal en mixkroketten. Heel lekker. Het mooie uitzicht vanop het terras zorgt voor extra sfeer. Hier voelde we ons welkom en komen we zeker terug. Prijs kwaliteit dik in orde.

24 juli 2020 beoordeeld

Koffie en warme chocolademelk besteld. Warme chocolademelk (Cécémel) had veel velletjes, niet smakelijk (zie foto). Vriendelijke en snelle bediening. Kraan in damestoilet spat heel hard (gaatjes in kraan). Reserveren voor diner in hoogseizoen noodzakelijk.

22 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk , snelle bediening, tafels worden na elke bestelling afgekuist.
Eten was ook heel lekker

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Mano bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In Mano geweest? Deel je ervaringen!