“Geweldig genoten!”

L'Esperance
Geclassificeerd als nr. 1 van 83 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 37 - € 49
Keukens: Belgisch, Mediterraan, Nederlands
Beschrijving: Wij beschikken over een kleine wekelijks wisselende kaart en een dagdagelijks verschillend lunch/diner-menu allen volgens marktaanbod. Wij houden graag rekening met allergieën mits deze op voorhand telefonisch zijn doorgegeven . Reservaties enkel telefonisch van donderdag tot maandag . Met vriendelijke groet kijken wij uit naar u komst . L'esperance
2 weken geleden beoordeeld

Wat een geweldige ervaring was dit! Een leuk kleinschalig restaurant. De man die de bediening in zijn eentje verzorgd is erg goed in zijn vak en op een hele leuke manier aanwezig.
Uit de keuken worden de meest prachtige en heerlijke gerechten geserveerd. Verfijnd, écht zó smaakvol! Een mooi concept met een menu waarbinnen je vlees of vis en zoet of kaas dessert kunt kiezen.
Wij zijn onder de indruk! En als we weer eens in de Haan zijn, komen we zeker weten terug!!

Datum van bezoek: mei 2024

16 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend lekker, mooie presentatie en geweldige smaken. Klein restaurant met vast menu maar alles perfect klaargemaakt. Wij komen zeker terug

Datum van bezoek: maart 2024
29 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn gisteren voor de 1ste maal naar "L'espérance" gaan dineren en we zijn aangenaam verrast geweest. Zéér lekkere combinatie van ingrediënten die stijlvol op het bord wordt gepresenteerd. Wij keren zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2023
10 september 2023 beoordeeld

Gezellige sfeer en een heel lekker diner gegeten van de creatieve kok. Aangenaam vriendelijke bediening in een ongedwongen sfeer. Niet onmiddellijk het goedkoopste adres maar gewoon een aanrader voor wie graag geniet van een betere keuken.

Datum van bezoek: september 2023
11 augustus 2023 beoordeeld

Een lunch in restaurant L'Esperance is een must in De Haan. Kleinschalig restaurant met een vriendelijke ontvangst en goede bediening. Reeds de tweede maal dat we hier komen en weeral net zoals de eerste maal super lekker gegeten. 's Middags stellen ze een lunchmenu voor. Deze is steeds een verrassing want wordt niet vermeld op Facebook. Een website is er helaas niet. Gewoon naartoe gaan, best wel even reserveren op voorhand. U wordt niet teleurgesteld.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer

Reizigers die L'Esperance bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In L'Esperance geweest? Deel je ervaringen!