“Top culinaire ervaring !”
Beoordeling van L'Esperance

L'Esperance
Geclassificeerd als nr. 1 van 83 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 37 - € 49
Keukens: Belgisch, Mediterraan, Nederlands
Beschrijving: Wij beschikken over een kleine wekelijks wisselende kaart en een dagdagelijks verschillend lunch/diner-menu allen volgens marktaanbod. Wij houden graag rekening met allergieën mits deze op voorhand telefonisch zijn doorgegeven . Reservaties enkel telefonisch van donderdag tot maandag . Met vriendelijke groet kijken wij uit naar u komst . L'esperance
10 september 2023 beoordeeld

Gezellige sfeer en een heel lekker diner gegeten van de creatieve kok. Aangenaam vriendelijke bediening in een ongedwongen sfeer. Niet onmiddellijk het goedkoopste adres maar gewoon een aanrader voor wie graag geniet van een betere keuken.

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer

11 augustus 2023 beoordeeld

Een lunch in restaurant L'Esperance is een must in De Haan. Kleinschalig restaurant met een vriendelijke ontvangst en goede bediening. Reeds de tweede maal dat we hier komen en weeral net zoals de eerste maal super lekker gegeten. 's Middags stellen ze een lunchmenu voor. Deze is steeds een verrassing want wordt niet vermeld op Facebook. Een website is er helaas niet. Gewoon naartoe gaan, best wel even reserveren op voorhand. U wordt niet teleurgesteld.

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
29 mei 2023 beoordeeld

Verfijnde gerechten met verse ingrediënten. Bediening joviaal en vriendelijk. Mooie wijnkaart. En voor deze beleving valt de rekening mee.

Datum van bezoek: mei 2023
2 mei 2023 beoordeeld

Een feest voor het oog en de smaakpupillen - zeer vriendelijke en goede bediening - echt een aanrader - 5 sterren voor dit restaurant!

Datum van bezoek: mei 2023
5 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben huisje aan de kust en proberen maandelijks te gaan en een lekker restaurant bij esperance te boeken
Iedere keer is het superlekker.
Het is sterren eten zonder meer

Datum van bezoek: februari 2023

Reizigers die L'Esperance bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In L'Esperance geweest? Deel je ervaringen!