“Betaalbare fine cuisine in De Haan - aanrader !”
Beoordeling van L'Esperance

L'Esperance
Geclassificeerd als nr. 1 van 84 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 37 - € 49
Keukens: Belgisch, Mediterraan, Nederlands
Beschrijving: Wij beschikken over een kleine wekelijks wisselende kaart en een dagdagelijks verschillend lunch/diner-menu allen volgens marktaanbod. Wij houden graag rekening met allergieën mits deze op voorhand telefonisch zijn doorgegeven . Reservaties enkel telefonisch van donderdag tot maandag . Met vriendelijke groet kijken wij uit naar u komst . L'esperance
2 mei 2023 beoordeeld

Een feest voor het oog en de smaakpupillen - zeer vriendelijke en goede bediening - echt een aanrader - 5 sterren voor dit restaurant!

Datum van bezoek: mei 2023

5 maart 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben huisje aan de kust en proberen maandelijks te gaan en een lekker restaurant bij esperance te boeken
Iedere keer is het superlekker.
Het is sterren eten zonder meer

Datum van bezoek: februari 2023
6 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het 'groetje uit de keuken' tot en met het dessert, de keuze van de lekkere wijnen door de fijne en attente kelner was dit een heerlijk culinair feest. Hier staat een uitmuntende chef aan het vuur!

Datum van bezoek: februari 2023
1 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurant waar de chef in zijn open keuken het lekkerste eten maakt
Correcte en vlotte bediening
Wij komen terug!

Datum van bezoek: december 2022
16 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd TOP !! Streling voor het oog en de tong ! Ook bediening met klasse ! Je voelt je hier thuis , met masterchef !

Datum van bezoek: oktober 2022

Reizigers die L'Esperance bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In L'Esperance geweest? Deel je ervaringen!