“Van al dat lekkers kraait hier de haan!”
Beoordeling van L'Esperance

L'Esperance
Geclassificeerd als nr. 1 van 84 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 37 - € 49
Keukens: Belgisch, Mediterraan, Nederlands
Beschrijving: Wij beschikken over een kleine wekelijks wisselende kaart en een dagdagelijks verschillend lunch/diner-menu allen volgens marktaanbod. Wij houden graag rekening met allergieën mits deze op voorhand telefonisch zijn doorgegeven . Reservaties enkel telefonisch van donderdag tot maandag . Met vriendelijke groet kijken wij uit naar u komst . L'esperance
6 februari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Van het 'groetje uit de keuken' tot en met het dessert, de keuze van de lekkere wijnen door de fijne en attente kelner was dit een heerlijk culinair feest. Hier staat een uitmuntende chef aan het vuur!

Datum van bezoek: februari 2023

1 januari 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein gezellig restaurant waar de chef in zijn open keuken het lekkerste eten maakt
Correcte en vlotte bediening
Wij komen terug!

Datum van bezoek: december 2022
16 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd TOP !! Streling voor het oog en de tong ! Ook bediening met klasse ! Je voelt je hier thuis , met masterchef !

Datum van bezoek: oktober 2022
15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als vorig jaar waren de verwachtingen hoog. En het viel ook deze keer niet tegen. De 4 gangen menu met keuze vis/vlees is een voltreffer.
De amuse sober, eenvoudig en heel lekker. De zeeduivel was perfect! Mijn varkenswangen at ik zelden zo kunstig bereid. Mijn buur opteerde voor de vis (dorade) en ik kon zien en horen dat ook dat gerecht een topper was.
Dat alles afgerond met een heerlijk dessert en kaas bordje maakte van deze culinaire uitstap weer echt een topper. Hiervoor wil ik best wat geld betalen.

Datum van bezoek: augustus 2022
7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In een weliswaar klein restaurantje worden grootse prestaties geleverd.Een voor een smaakbommen. ..
Komen zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2022

Reizigers die L'Esperance bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In L'Esperance geweest? Deel je ervaringen!