“Top”

L'Esperance
Geclassificeerd als nr. 1 van 84 Restaurants in De Haan
Prijsklasse: € 37 - € 49
Keukens: Belgisch, Mediterraan, Nederlands
Beschrijving: Wij beschikken over een kleine wekelijks wisselende kaart en een dagdagelijks verschillend lunch/diner-menu allen volgens marktaanbod. Wij houden graag rekening met allergieën mits deze op voorhand telefonisch zijn doorgegeven . Reservaties enkel telefonisch van donderdag tot maandag . Met vriendelijke groet kijken wij uit naar u komst . L'esperance
16 oktober 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals altijd TOP !! Streling voor het oog en de tong ! Ook bediening met klasse ! Je voelt je hier thuis , met masterchef !

Datum van bezoek: oktober 2022

15 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als vorig jaar waren de verwachtingen hoog. En het viel ook deze keer niet tegen. De 4 gangen menu met keuze vis/vlees is een voltreffer.
De amuse sober, eenvoudig en heel lekker. De zeeduivel was perfect! Mijn varkenswangen at ik zelden zo kunstig bereid. Mijn buur opteerde voor de vis (dorade) en ik kon zien en horen dat ook dat gerecht een topper was.
Dat alles afgerond met een heerlijk dessert en kaas bordje maakte van deze culinaire uitstap weer echt een topper. Hiervoor wil ik best wat geld betalen.

Datum van bezoek: augustus 2022
7 augustus 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In een weliswaar klein restaurantje worden grootse prestaties geleverd.Een voor een smaakbommen. ..
Komen zeker terug

Datum van bezoek: augustus 2022
24 januari 2022 beoordeeld

Je zit wat kort op mekaar maar dat komt de gezelligheid ten goede, voor een intiem gesprek moet je hier echter niet zijn. De chef stelt het menu voor en dan ga je er voor, vis of vlees. Mooie en zacht geprijsde wijnkaart, Grote en zeer smaakvolle porties. In feite eet je hier zeer lekker voor niet al te veel geld.

Datum van bezoek: oktober 2021
15 januari 2022 beoordeeld

Hier toevallig terechtgekomen en wat een meevaller. Interieur, sfeer, bediening; eten, wijn, etc....echt niks op aan te merken. En de prijs is zeker correct.
Ik heb al minder lekker gegeten in sterrenzaken en dan voor meer dan het dubbele van de prijs.

Datum van bezoek: december 2021

Reizigers die L'Esperance bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen
De Haan, West-Vlaanderen

In L'Esperance geweest? Deel je ervaringen!