Beoordeeld op 2 oktober 2018

Heel mooi hotel in art-deco stijl met zeker de bar die opvalt , ik verbleef in een eenpersoonskamer aan de voorzijde , daar het nog mooi weer was stond het raam open en dan hoor je wel het verkeer , voor de rest was alles prima , zeer lekker en uitgebreid ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel , prima ligging in het centrum , de moeite om eens terug te komen

Kamertip: kamers aan de voorzijde kunnen soms last hebben van het verkeer
Datum van verblijf: september 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 november 2017

Nette kamers, een royaal ontbijt en een perfecte ligging kortbij de zee.
Bovendien een zeer verzorgd verjaardagsdiner op zondagmiddag met prima prijs/kwaliteitverhouding. Mede dankzij hotel Astoria hebben wij een schitterend familieweekend gehad tgv de 90ste verjaardag van ons moeder.
Een aanrader!

Kamertip: De luxekamers hebben een zithoek en een grotere badkamer. Een aanrader voor mensen die moeilijk te been zijn;
Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 19 oktober 2017

Zeer ruime kamers met moderne en vernieuwde badkamer. Uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Wij hebben er ook 's avonds heel lekker gegeten! Authentiek en gezellig hotel met een zeer vriendelijke gastheer. Zeker de moeite waard om terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 2 september 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, ruime kamers, heel lekker eten, zeer uitgebreide keuze zowel ontbijt als avondmaal. vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Ideaal voor gezinnen. Super sympathieke gastheer. Ideale ligging. Mooie omgeving. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2017
Tobit W, General Manager van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2017

Beste Stefanie,

We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf in Hotel Astoria. Wij streven er naar u steeds met de beste zorgen te ontvangen!

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.

Mvg,

Beoordeeld op 14 augustus 2017

Aangenaam en vriendelijk personeel, good food, propere kamers, goede ligging, kortom perfect om er even uit te zijn als koppel. Maak zeker een wandeling vanaf het hotel richting de duinen naar Oostende!

Kamertip: Mooi zicht vanuit de bovenste verdieping!
Datum van verblijf: juli 2017
Tobit W, Manager van Hotel Astoria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2017

Blij dat jullie er zo van genoten hebben. Bedankt voor de leuke reactie en hopelijk tot snel!