Roving09253082603

Rustige badplaats aan zee met leuke restaurantjes. Parkeren was geen probleem. Huiselijke sfeer.

Beoordeling van Hotel Alizee
4,0 van 5 bollen30 aug 2023 beoordeeld
Mooie romantische B&B vlakbij strand.
Verwarmd zwembad. Sympathieke uitbaatster. Fijne ervaring en De Haan is super. Ontbijt mag wat uitgebreider zijn met een eitje of zo.
En ik mis de ontspanningsruimte van vroeger toch wel. Niettemin fijn verblijf gehad.
Datum van verblijf: augustus 2023
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.3 km van Hotel Alizee
getlstd_property_photo
  • StayForLong
3.5 km van Hotel Alizee
Aan het strand
piscine (ne correspond pas aux photos de piscine sur les site de réservation)
3.4 km van Hotel Alizee
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 17 juni 2020

De eigenaars zijn top 10.Hebben aan ons aangeboden alles wat kunnen, hebben en meer.Ook aan die andere gasten.Het klantgericht ist een sterke punt.
Plus punten:Proper alles,Beden,Hoog quality van amenities, geen lawaai,zwembad(verwarm),spiegelei zo als van de groet moeder,ontbijt wel complet, 200m van de strand,parking voor de deur...
Minder punten:Nadenken... Ik hou van echte koffie, in plaats van filter met ontbijt,wel aan de suite nespresso machine.
Wij hartelijk bedanken de mooiste weekend van dit jaar aan de eigenaars en de meisjes van de poetsdienst, zo hard werken en zo vriendelijk.

Wij komen terug... Al gereserveerd direct.
Suykens & Serra.

P.D: Alsjij wil een goeie ervaring, ga naar Alizee en laat aan niemand vertellen...

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Zoals de titel al verraad een prima verblijf gehad. Eigenaren doen hun uiterste best alles naar de zin te maken . Prima ontbijt mooie kamers en een prachtige tuin met zwembad. Lokatie op 250 meter van het strand ook heel fijn.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 2 november 2017

We hadden een aangenaam verblijf in Alizee. Het hotel is zeker een aanrader: een romantisch, stijlvol decor met een gezellig ontbijt. De uitbaters zijn vriendelijk en flexibel. Een plaats om je thuis te voelen.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Hotel met zwembad kortbij het strand. Kamers ruim en netjes. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke uitbaters. Verwarmd zwembad is een troef tijdens "Belgische zomers". Voldoende parkeermogelijkheden in de straat van het hotel

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 18 juli 2017

Samen met mijn dochter een last minute verblijf en aangenaam verrast! Ontbijt was heel verzorgd, kamer was echt gezellig en heerlijk geslapen tot 9u;-) ook het zwembad in de tuin is een extra troef en vooral relaxed zicht vanuit onze kamer.

Kamertip: Geen lift dus best op voorhand melden
Datum van verblijf: juli 2017