Beoordeeld op 25 juni 2018

Zeer mooie kamers, king-size bed en met grote platte TV.
Verzorgde tuin en proper verwarmd zwembad.
Lekker ontbijt en aangename bediening.
De gastvrouw bezorgde ons goede adressen van restaurants voor het diner.
Hier willen we nog wel een terugkomen.

Kamertip: Alle kamers even goed zijn maar op de verdieping heb je een mooi uitzicht op de tuin en zwembad.
Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 26 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een leuk hotel. Super vriendelijke ontvangst en we voelden ons echt welkom. Je krijgt het gevoel van thuiskomen. Het ontbijt is top. Alles is er, vers fruit, kaas, vlees, super lekker eitje, gerookte zalm, super lekker brood en koekjes. We komen zeker terug!!! En niet te vergeten, prachtige mooie inrichting en terras aan het zwembad!!! Bedankt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 10 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij gingen hierheen na het ontbijtbuffet in de flair te hebben gezien maar de bon was niet geldig in verlengd weekend waardoor het 20euro per persoon was, we werden vriendelijk onthaalt maar het probleem was de choco, 2 potjes die al op waren gegeten en raar smaakten waren over datum van 2015, 3 jaar dus, hierop sprak ik de bediening aan, ze heeft de potjes verwijderd uit het buffet maat achteraf hebben wij nooit nog excuses gekregen en hebben gewoon de 20 euro per persoon betaald. Deze prijs vond ik persoonlijk veel ivm dezelfde prijs in grote hotels waar je dubbel zoveel nog krijgt.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 20 november 2017

een rustig gezellig hotel, met een heel vriendelijke gastvrouw en supervriendelijke bediening. heel romantische kamer en gezellige lounge. Een aanrader om eens een weekendje weg te gaan met zijn tweetjes

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Relais du Silence Hotels
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal met drankje in het prachtige salon, mooie verzorgde kamer. Hebben na een verkwikkende nachtrust genoten van het heerlijke ontbijt. Niettegenstaande het hotel volgeboekt was was de stilte er compleet. Een aanrader wanneer je er eens tussenuit wil.

Datum van verblijf: november 2017