Bruno Borghmans
Gent, België

Fantastisch verblijf voor de verjaardag van mijn vrouw met onze kersverse zoon!

5,0 van 5 bollen8 mei 2024 beoordeeld
We konden voor onze eerste hotelervaring van onze pasgeboren, 3-weken oude zoon en de verjaardag van mijn vrouw geen betere plek bedenken dan Romantik Manoir Carpe Diem. Van bij het onthaal in dit zeer charmante hotel voel je de warmte en gastvrijheid die uitgaat van Claudine, Patrick en de volledige staff.

Het zit 'm in de details: van het overbodige, maar zeer attente 1 minuut durende en persoonlijke 'taxi-ritje' van gastheer Patrick die me wilde verzekeren dat ik voor mijn ochtendjogging zeker het ingangspaadje naar het bos richting Wenduine niet zou missen, tot het spontane vuurwerkfonteintje op de muffin bij het verjaardagsontbijt voor mijn vrouw vanwege gastvrouw Claudine, je voelt aan alles dat je in dit hotel helemaal in de watten wordt gelegd en dat geen moeite hen teveel is.

Heel verkwikkende nacht gehad in de loft, in een zeer comfortabele, bijzonder stille kamer. Het ontbijt is rijkelijk en vers en hadden we niet moeten uitchecken om 11u, zaten we daar nu waarschijnlijk nog.

Het hotel is gelegen in een heel rustige omgeving, op wandelafstand naar het strand, waardoor we vlot met de buggy door de rustige straten konden kuieren en de Belle Epoque villa's konden bewonderen.

Kortom, een fantastische ervaring. Wij komen zeker terug!
Datum van verblijf: mei 2024
Kamertip: De loft is op het 2e verdiep en er is geen lift, dus indien met baby, dan is het handiger boven...
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
Volledig restitueerbaar
  • ZenHotels.com
0.7 km van Romantik Manoir Carpe Diem
Gratis parkeren
piscine (ne correspond pas aux photos de piscine sur les site de réservation)
3.4 km van Romantik Manoir Carpe Diem
0.5 km van Romantik Manoir Carpe Diem
  • eDreams
0.8 km van Romantik Manoir Carpe Diem
  • eDreams
1.8 km van Romantik Manoir Carpe Diem
Gratis parkeren
Lekker zonnen aan het verwarmde zwembad.
  • Vio.com
3.9 km van Romantik Manoir Carpe Diem
Zwembad
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 5 mei 2024

Een online zoektocht naar een rustige en toch centraal gelegen verblijfplaats in De Haan bracht ons bij Manoir Carpe Diem. De warme en uiterst vriendelijke ontvangst door Barbara zette meteen de toon voor de rest van ons verblijf. Na een korte rondleiding doorheen het salon, de honesty bar en de ontbijtruimte werden onze koffers naar de kamer gebracht. De ochtend na een eerste heerlijke nacht in een zeer goed bed wachtte ons een royaal ontbijt met alle soorten verse broodjes, ontbijtgranen, zoetigheden, vers fruit, kazen ... teveel om op te noemen. Omwille van het wat mindere weer verbleven een namiddag gezellig binnen in de bar, lekker weggezakt met een boek en een drankje. Dineren kan niet ter plaatse maar gastheer Patrick geeft met veel plezier tips en aanbevelingen over restaurants in de buurt.
Voor wie op zoek is naar een verblijf met een zeer fijne en huiselijke sfeer, een zeer goed ontbijt, een kraaknette kamer en een super vriendelijke bediening van de uitbaters en personeel kunnen we dit hotel alleen maar warm aanbevelen.

Beoordeeld op 5 mei 2024

Heerlijk verblijf in mooie, ruime en luxueus ingerichte kamers, voorzien van alle comfort.
Ontzettend gastvrij en vriendelijk onthaald!
Ontbijtbuffet is exquis en een attent praatje door gastheer en -vrouw staat dagelijks op het programma wat alleen maar geapprecieerd kan worden. Hier heeft men oog voor detail!

• Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 april 2024

Een heel vriendelijk onthaal. We konden reeds om 14:00 inchecken. Leuk als het weer een beetje tegenvalt. Mooi ingerichte kamer. Alles heel netjes. Een stijlvol en uitnodigend ontbijt, met alles erop en eraan. Lekkere en verse producten.

Datum van verblijf: april 2024
Beoordeeld op 26 maart 2024 via mobiele applicatie

Wat een fantastische plek. Heel fijne gastheer en gastvrouw en heel lieve dames die hen mee bijstaan om van dit verblijf een onvergetelijk verblijf te maken. Kraaknette kamers die heel sfeervol zijn ingericht, prachtige salons beneden om rustig te vertoeven en bij te praten en een heel verzorgd en uitgebreid ontbijt!
De locatie is ook uitstekend, op loopafstand van alle interessante plekjes in De Haan en uiteraard het strand !

Datum van verblijf: maart 2024
Beoordeeld op 29 augustus 2023

Goed hotel, vriendelijke en behulpzame eigenaars.
Mooie kamer.
Ontbijt meer dan correct, de broodjes waren echter wel iets te droog.
Tip: voor de prijs van de kamer (295€) mocht er wel een gratis fles water op de kamer aangeboden staan.
Wij misten ook een koffiemachine of waterverwarming voor koffie zoals in veel andere gelijkwaardige hotels.
Konden gebruik maken van de honesty bar, maar voor warme dranken naar de kamer te brengen, niet zo handig...

Datum van verblijf: augustus 2023