Beoordeeld op 23 mei 2022

We hebben 3 heerlijke dagen doorgebracht in De Haan. Ons verblijf was fantastisch.Gelegen in een rustige buurt op wandelafstand van het strand. Heel de accomodatie is uitermate verzorgd en stijlvol. Het uitgebreide ontbijt is heerlijk. Carpe Diem is een echte aanrader.

Beoordeeld op 19 mei 2022

We hebben genoten van 4 nachten in dit prachtige landhuis te midden van De Haan concessie. De eigenaars, het team, de kamer (in ons geval de Sea loft), het ontbijt alles in een perfecte harmonie en bijzonder goed gemanaged zonder dat je gevoel krijgt van een hotel, het is geen hotel, het is een thuis en dit is zo uitzonderlijk vandaag de dag. Een grote proficiat aan heel het team, we gaan vaste klanten worden!

Kamertip: De Sea loft is bijzonder: licht, lucht en veel ruimte, mooie ruime badkamer
Beoordeeld op 5 mei 2022 via mobiele applicatie

Voor de derde keer volop genoten van een heerlijk aangenaam verblijf in Manoir Carpe Diem. Lekker ontbijt, fijne ruime kamer met diverse faciliteiten, waaronder het aangrenzende zwembad. Dagelijks werd de kamer tot in de puntjes schoongemaakt. Helemaal tot rust gekomen, mede dankzij de geweldige persoonlijke gastvrijheid van meneer en mevrouw Deryckere. Ontzettend bedankt!

Beoordeeld op 19 april 2022

Ons verblijf in Manoir Carpe Diem was fantastisch. We werden super onthaald door de gastheer.

We logeerden met onze 3 kinderen in de Family Loft. De kamer zeer proper, zeer ruim en volledig ingericht in het teken van de kinderen. We hebben heerlijk geslapen.

's Ochtends hebben hebben we genoten van het ontbijt, met verse broodjes, diverse soorten kaas, een gebakken eitje of roerei, vers fruit, en enkele zoetigheden.

We hebben echt een top verblijf gehad en raden deze B&B absoluut aan!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Echt een aanrader!
Gezellige en heel propere kamers, ongewoon mooi ontbijtbuffet en supervriendelijk team met een heel persoonlijke aanpak.
Ze geven ook raad bij het kiezen voor een restaurant in de buurt... allemaal op wandelafstand
Het is er echt genieten bij Carpe Diem!
Wij gaan alvast terug!

Datum van verblijf: maart 2022