Jotem65

Heel goed hotel prima liggen en het ontbijt en diner is heerlijk.

Beoordeling van Strand Hotel
4,0 van 5 bollen2 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Heerlijk hotel aan het strand, prachtig uitzicht. Gastvrij en heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Prijs en kwaliteit zijn prima. De eigenaar en personeel zijn super vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben ons prima vermaakt. Het uitzicht en de ligging is grandioos.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
1.6 km van Strand Hotel
0.5 km van Strand Hotel
Bar/lounge
Lekker zonnen aan het verwarmde zwembad.
  • Vio.com
3.9 km van Strand Hotel
Zwembad
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 31 oktober 2022

Het was druk aan de kust door het zeer mooie weer.
Hier konden we eten zonder reservatie in een zaak met een leuk interieur en zicht op zee.
Na een aperitiefje kozen we voor de steak, mals vlees met frietjes vergezeld van een glaasje rode huiswijn.
Als dessert namen we de coupe banaan royal, een grote ijs met chocoladesaus en advocaat. Zeer lekker.
De bediening was goed en vriendelijk.
Het was eerder een goedkope rekening.

Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 13 mei 2022 via mobiele applicatie

Hadden een toffe kamer met zeezicht heel proper en in orde .
Heel lekker gegeten ontbijt was in orde en heel verzorgd .
Heel vriendelijk personeel. Ons hondje was heel welkom .
Parking dichtbij . Zalig rustig geslapen geen lawaai.
Komen zeker terug

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 9 maart 2022

kamer met zeezicht gehad in het strandhotel, prachtige overnachting. uitstekend ontbijt en zeer aangename tea-room. vriendelijk bediend door jonge ober die zijn vak kent. wij komen zeker terug naar de haan.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 1 maart 2022

Het hotel is prachtig gelegen en met zeezicht.Ontbijtbuffet was uitgebreid en voortreffelijk.Personeel is vriendelijk en behulpzaam.Honden zijn toegelaten.Hotel meer of twee sterren waardig.Komen zeker terug.

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 10 januari 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijke en oprechte dame die eerlijk antwoordt gaf. Spijtig voor de pannekoeken, niet alla minuut gemaakt maar gewoon opgewarmd. Crêpe Normande, was het niet. Flamberen deden ze niet spijtig. Cappuccino was meer slagroom dan koffie. Daar zal ik niet meer teruggaan.

Datum van verblijf: januari 2022