“Zeer goed grill restaurant”
Beoordeling van Bleu Chaud - GESLOTEN

Bleu Chaud
Keukens: Belgisch
Meer informatie over het restaurant
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: lekker - gezond - lokaal - duurzaam - gastvrij Klassiek vlees grill restaurant met verrukkelijk Belfurn rund. Dagelijks wisselende vissuggesties. Unieke wijnlijst met (h)eerlijke wijnen van over de hele wereld. Specialiteit van seizoengebonden (non-)alcoholische cocktails Open tijdens seizoen 6/7 - tussenseizoen 5/7 - winter 3/7
15 augustus 2018 beoordeeld

Aperitiefhapje van het huis was zeer verzorgd en smakelijk. Toch wel een meerwaarde.
Voorgerecht à la carte, kaaskroketten, was iets te beperkt qua omvang en tevens geen garnituren. Qua smaak wel goed maar toch overall lichtjes teleurstellend. Filet pur à la carte was perfect op vlak van cuisson en pepersaus was voortreffelijk, goede frietjes en fris slaatje. Service mocht er zijn! Zeker een aanrader doch voorgerechten iets te 'licht'.

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zelden zo'n mooie, heerlijke steak gegeten. Eenvoudige bijgerechten maar zeer smaakvol. Onnodig om er nog een sausje bij te bestellen omdat de steak al zo mooi is gegrild. De Spaanse chardonnay smaakte hier goed bij.
Het personeel is zeer vriendelijk.
Onze hond had teveel zeewater gedronken en had het halve terras ondergekotst. Het personeel ging hier heel goed mee om en verzekerde ons dat het helemaal geen probleem was. Dit kan ik enorm waarderen.

1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alweer vriendelijk ontvangen. Rustig en aangenaam restaurant. Vooral toegelegd op Irish rundsvlees. Top vlees. Zeker nog steeds aan te raden. Liefst reserveren in hoog seizoen. Parking kan soms vervelend zijn om te vinden. Dit houdt ons niet tegen om te genieten van dit restotje.

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd zeer lekker. Wij nemen telkens weer de ribeye op houtskool perfect gebakken met overheerlijke salade en frietjes .
Lekkere wijnen.

Datum van bezoek: juli 2018
6 juli 2018 beoordeeld

Uitstekende keuken voor geroosterde vlees- en visgerechten (tonijn is heel lekker). Wel een tip: gebruik voor de dame blanche echte hete, gesmolten fondantchocolade in plaats van een waterig en lauw sausje van chocoladepoeder.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Bleu Chaud bekeken, bekeken ook