“Onbeschofte bediening”

Internos Hotel Restaurant
Geclassificeerd als nr. 34 van 82 Restaurants in De Haan
Keukens: Belgisch
7 augustus 2020 beoordeeld

Nog nooit zo een onvriendelijke bediening meegemaakt. Los van het feit dat het terras/tuin niet verzorgd wordt en ze vuile glazen op tafel zetten, werden we letterlijk buiten gekeken. Jammer om dit te moeten meemaken.

Datum van bezoek: augustus 2020

31 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer warme dag, via tripadvisor gezocht op ergens buiten te eten en dat kan bij internos. Voorgerecht van geitenkaas was prima, gamba's weinig en niet goed gegaard en wat slappe doekjes om handen schoon te maken. Kregen wel bezoek van huismuis (echt waar, foto op verzoek beschikbaar). Hoofdgerecht was vlees, ossenhaas prima, entrecote drama, droog, enorm veel vet, geen 'groentjes....bovenal , rekening uitermate duur...
Geen aanrader

Datum van bezoek: juli 2020
16 juli 2020 beoordeeld

Menu van de dag aangevraagd,en krijgen:
Courgette soup: bijde koude.
Steak:met pezen,zenuwen en hard.
Vis van de dag: mosselen (mosselen zijn geen vis.
Frietjes: kort gebakken zo rouw.
Wijn: was ok.
Rekening:60e
Gezelschap:rond 30 vliegen of meer, overal.
Algemeen teleurgesteld.

Datum van bezoek: juli 2020
25 juni 2020 beoordeeld

Lekker gegeten, prijs OK. Personeel zeer vriendelijk. Komen zeker terug. Zeker tijdig reserveren want is zeer bekend in De Haan.

Datum van bezoek: juni 2020
1 november 2019 beoordeeld

Vanavond gegeten in Internos. Het was zeker niet de eerste keer. Vroeger vaak ok, maar nu ondermaats. Fazant met witlof stond op de kaart. Om te beginnen droop alles in een saus. De fazant was niet doorbakken. Het vlees was op sommige stukken nog rood, heel ongezond overigens. Veel witlof heb ik ook niet gevonden, misschien een half stronkje. Toen ik hierop wees, werd ik bitsig geantwoord alsof het mijn schuld was. Tot tweemaal toe overigens. Ik heb niet de gewoonte negatieve ervaringen neer te schrijven, maar dit was er echt wel over. Bovendien betaalde ik voor deze schotel 29€ , toch niet niks. Van enige compensatie was geen sprake. Ik ben met honger van tafel gegaan.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Internos Hotel Restaurant bekeken, bekeken ook

De Haan, West-Vlaanderen

In Internos Hotel Restaurant geweest? Deel je ervaringen!