Beoordeeld op 2 mei 2018

In paasvakantie met 6 een huisje afgehuurd voor 3 dagen. Huisjes zijn in orde, maar zijn wel wat aan opfrissing toe qua interieur en meubilair/voorzieningen.
Het subtropisch zwemparadijs is uiteraard de grote troef aan dit park samen met de ligging bij de zee.
Vooral voor grotere gezinnen met (kleinere) kinderen lijkt me dit nog een mogelijk vakantie-alternatief aan zee.
Misten wel wat beleving en sfeer op het domein.
We hebben nieuwere en recentere parken bezocht in het buitenland, en het kwaliteitsverschil / vakantiegevoel was toch opmerkelijk beter daar.

Kamertip: Kies een woning op de uithoeken van het park.
Datum van verblijf: april 2018
SocialRoomPVCP, Sunparks team van Sunparks De Haan Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2018

Beste Piet,

Bedankt voor uw feedback.

We vinden het leuk te lezen dat jullie hebben genoten van een aangenaam verblijf op ons park.

De Aquafun is zeker en vast één van de vele troeven die ons park te bieden heeft, net zoals de ligging en de omgeving van het park.

We gaan uw opmerkingen zeker doorgeven aan de parkleiding zodat zij deze kunnen meenemen voor de optimalisatie van hun park.

We hopen jullie zeker nog een keer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 15 april 2018

mooie vakantie gehad alleen wat verouderd.Maar viel eigenlijk best wel mee.Alleen bij aankomst was alles misboekt,bedden waren niet opgemaakt en lakens waren er tekort,moeten bijbetalen ,ergens iets misgelopen,toch gaan we nietmeer terug.

Datum van verblijf: februari 2018
SocialRoomPVCP, Sunparks team van Sunparks De Haan Aan Zee, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 april 2018

Beste Joery en Cindy,

Bedankt voor jullie feedback.

Wat vervelend dat er bepaalde dingen niet goed stonden in jullie reservering.

Hadden jullie dit niet opgemerkt tijdens het controleren van jullie boekingsbevestiging? Van zodra er problemen bekend zijn bij onze receptie, proberen zij inderdaad wel altijd een passende oplossing te bieden.

Verder hebben jullie wel heerlijk kunnen genieten en gebruik kunnen maken van de faciliteiten op ons park?

We hopen jullie alsnog een keertje te mogen verwelkomen op één van onze parken!

Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Het park is uniek gelegen. Wandel buiten, doorheen een bosje en je bent zo op het strand en aan de zee. De voorzieningen in het park (zwembad, supermarkt, bowling, ...) zijn ook ok, maar het huisje waarin wij zaten was helemaal afgeleefd. Plamuur van de muur, stopcontact 2 cm van de muur, deur van kast ontbrak, zetelbekleding stuk, matrassen erg ongemakkelijk, gordijntje tekort, ...
Wij betaalden voor dit huisje meer dan 1000 EUR en dan verwacht je toch een aangenaam en modern huisje.

Beste Filip878,

We vinden het jammer te lezen dat de accommodatie niet volledig in orde was.

Hebben jullie dit ook tijdens jullie verblijf aan de receptie gemeld? De receptie probeert namelijk altijd een passende oplossing aan te bieden.
We streven er steeds naar om al onze gasten een aangenaam verblijf aan te bieden, dus de feedback van onze gasten is voor ons van groot belang.

De ligging van het park, de faciliteiten en de omgeving zijn inderdaad zeker de moeite waard. Heerlijk vertoeven daar!

We hopen jullie zeker nog eens te mogen verwelkomen op ons park De Haan.

Beoordeeld op 7 april 2018 via mobiele applicatie

Wij wilde er graag even tussenuit en hebben hier een mid-week geboekt

-Toen ik belde om informatie te vragen werd ik afgesnauwt
-Ze zeiden op vporhand dat alle huisjes rolstoel toegankelijk is. Dit klopt niet want pap geraakte niet binnen met zijn rolstoel.
-De bedden zijn boven en als je niet boven geraakt moet je maar op een matras slapen beneden.
-Als je wilt zwemmen vaak lang wachten voor je kan omkleden
- Ook lang wachten voor ze je door laten. Vraag je het krijg je een grote mond terug.

Wij komen hiet echt niet meer terug. Beetje respect voor rolstoelgebruikers graag. Misschien kunnen jullie dan wat klant vriendelijker worden ook want meermaals door verschillende mensen ronduit onvriendelijk behandeld worden is niet oke.

Beste Melissa,

We vinden het enorm jammer te lezen dat jullie dit hebben ervaren tijdens jullie verblijf.

Hadden jullie de reservering telefonisch gemaakt en duidelijk aangegeven dat jullie een medereiziger hadden die afhankelijk is van een rolstoel? Op deze manier hadden de medewerkers jullie ook een vakantiehuis kunnen aanbieden met een slaapkamer op de benedenverdieping.

Onze vakantiehuizen zijn (bijna allemaal) rolstoeltoegankelijk maar niet (volledig) aangepast voor deze gebruikers. We proberen onze gasten hierin steeds duidelijke uitleg te geven, zodat men weet wat te verwachten.

We geven uw feedback zeker door aan onze parkleiding zodat zij dit kunnen meenemen voor de optimalisatie van hun diensten.

We hopen jullie zeker nog een keer te mogen verwelkomen op één van onze mooie parken.

Beoordeeld op 27 februari 2018

Aangekomen in ons huisje bleek het hier een sauna te zijn thermostaat was defect. Het salontafeltje was met duc-tape aan elkaar geplakt, het keukenkastje moest je niet opendoen of je had de deur in je handen. Ook het raam was volledig verzakt zodat men gewoon door de gevormde spleet de hand naar buiten kon steken. Dit gemeld aan de receptie. Dit kan niet alle thermostaten zijn vernieuwd en dot moet een digitale zijn. Maar we sturen vandaagnog iemand. 6 uur later nog niemand gezien. Terug naar de receptie deze zijn dan toch mee komen kijken zodat we uiteindelijk omstreeks 21 uur nog konden verhuizen naar een ander huisje. Leuk zo laat s'avonds opnieuw inpakken en uitpakken. Niets van excuses, noch enige compensatie ontvangen. Het zwembad op zich is wel in orde.

Datum van verblijf: februari 2018