Koen Gewillig

Fantastisch hotel!

Beoordeling van Hotel Bonne Auberge
5,0 van 5 bollen26 sep 2022 beoordeeld
Het hotel Bonne Auberge is niet alleen zeer mooi en smaakvol ingericht. Het wordt dan ook nog eens uitgebaat door twee fantastische mensen.
Wij zijn er alvast helemaal weg van. Hier klopt gewoon alles.
Hier komen wij graag terug. Marije en Koen
Datum van verblijf: september 2022
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.1 km van Hotel Bonne Auberge
1.3 km van Hotel Bonne Auberge
  • Agoda.com
0.5 km van Hotel Bonne Auberge
Gratis parkeren
Lekker zonnen aan het verwarmde zwembad.
  • Vio.com
3.4 km van Hotel Bonne Auberge
Zwembad
Meer hotels in De Haan bekijken
Beoordeeld op 31 augustus 2021

We hebben één overnachting gedaan van 18-19 augustus 2021. Het onthaal was voortreffelijk en super vriendelijk. De accommodatie is super mooi en gezellig. Eigenaar, welke ons ook te woord stond, is zeer vriendelijk en weet goed hoe hij klanten moet behandelen. Ontbijt, voortreffelijk !! Aan de kust een absolute aanrader als je het mij vraagt. Ik ga ZEKER terug !!

Kamertip: Alle kamers zijn supermooi.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 30 juni 2020

Meteen parking aan het hotel gevonden. Wat een vriendelijk onthaal. De kamer was zeer netjes met alles op en aan. Zelfs de matras was prima. Zeer rustig gelegen, dus zeer goed geslapen. Een ontbijt met liefde geserveerd. Wij waren met een klein hartje vertrokken, gezien de strenge Coronaregels. Maar hier zijn de nodige regels goed in acht gehouden. Een aanrader dus.

Datum van verblijf: juni 2020
hotelbonneauberge, General Manager van Hotel Bonne Auberge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2020

Fantastisch Anne!Het was een plezier u te mogen ontvangen.
Tot een volgende keer bij Hotel Bonne Auberge.

Vele zonnige groeten
Aiyesha

Beoordeeld op 17 februari 2020

Wat een mooi weekend. Niet verwonderd te zien dat zowat iedereen die een review shrijft het maximum waardeert. Het mooi en gezellig ogende hotelletje ligt mooi centraal in de consessie vlakbij enkele fijne restaurants en tevens niet zo ver van de kustlijn. Geweldige gastvrijheid zonder meer. Zeer vriendelijke bediening in een super gezellig kader. De inrichting is werkelijk smaakvol. Je vindt er een combinatie van modern comfort met authenticiteit. Het ontbijtbuffet is uitmuntend en de waard kijkt niet op een vers eitje van eigen kippen. Eerste keer in De Haan voor ons en we waanden ons niet aan de Belgische Kust. Wij komen terug!

Datum van verblijf: februari 2020

Het was een waar genoegen u te mogen verwelkomen, jan_en_mie. We zien u graag een volgende keer, altijd welkom bij Hotel Bonne Auberge.

Vele groeten
Aiyesha

Beoordeeld op 1 november 2019 via mobiele applicatie

Het hotel is een heerlijke plek om te verblijven. Het is een mooi hotel met mooie gezellige kamers. De sfeer is heerlijk in het hotel. Het ontvangst door de gastvrouw is heel gastvrij en vriendelijk.
Het ontbijt is uitgebreid en heerlijk. De ligging is in hartje de haan.
Voor ons zeker een reden om terug te komen.

Datum van verblijf: november 2019
annsophyh, Manager van Hotel Bonne Auberge, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2019

Beste Leon,

Alvast bedankt voor jullie positieve review !
Het doet ons deugt te lezen dat jullie hebben genoten van het verblijf en het ontbijt.

Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nog eens verwelkomen

Ann-sophy
Hotel Bonne Auberge

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

SUPER !! één woord die het ganse pakket beschrijft, dit prachtig romantische Belle epoque hotel is smaakvol en gezellig ingericht.
De kamers zijn zeer mooi vernieuwd door de hand van de nieuwe eigenaar die eigenhandig veel van het meubilair heeft gemaakt en zo een unieke extra dementie geeft.
Het uitgebreide ontbijt met eigen gemaakte dagverse producten en zeer vriendelijke bediening mag je zeker niet missen.
Een aanrader...👍

Datum van verblijf: mei 2019