Beoordeeld op 13 april 2019

Sinds een jaar ongeveer heeft Lars het management overgenomen van dit hotel en hij doet dat heel goed. Hij geeft je informatie over restaurants in de omgeving en vraagt telkens of je goed geslapen hebt, goed gewandeld hebt, lekker gegeten hebt...Er staan nu splinternieuwe terrasmeubeltjes aan het zwembad, dat helaas nog te koud was om in te zwemmen , dus laat de zomer maar komen. Het ontbijt is altijd voldoende en gevarieerd en indien mogelijk krijgen wij onze favoriete kamer dus wij blijven klant.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 3 maart 2019

Zeer vriendelijke ontvangst door de gastheer, hij heeft oko nog een B&B maar deze was volzet en werden doorverwezen naar het hotel. Mooie locatie, charmant hotel...heel hondvriendelijk. Buiten ons waren er nog 2 andere kamers waar een hond aanwezig was. Ruime kamers, met grote moderne badkamer. Zeer goede bedden. Geen supergroot ontbijtbuffet, maar alles wat je nodig hebt is er. Zwembad aanwezig met mooi terras, open vanaf het moment dat de buitentemperatuur rond de 18C begint te bedragen. De bar in de ontbijtruimte, gevuld met bier, wijn, frisdrank, etc...is "self-service". Veel vertrouwen in de klanten. Hebben in de leuke voortuin een lekkere witte wijn geconsumeerd, terwijl de hond aan het slapen was. Heb geen airco gezien, dus indien belangrijk even informeren voor een verlof in de zomer. Al bij al een fantastisch weekend, en we komen zeker nog terug.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 5 januari 2019 via mobiele applicatie

Net en Verzorgd familie hotel. Mooie ruime kamers met mooie badkamer. Verzorgd ontbijtbuffet. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Diervriendelijk. Buitenterras en zwembad aanwezig. Ligt ook dicht bij centrum en strand

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2018 via mobiele applicatie

Lars is een fantastische gastheer! De snoepjes zijn heel origineel en superlekker . Ook het ontbijt is zeer goed, ik mis alleen het spek bij de eitjes. Jammer genoeg hadden we onze zwemgerief niet bij want het zwembad was nog open en lekker warm!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2018

Prachtige ligging , super vriendelijke uitbater , mooie kamers , zalig zwembad,lekker ontbijt,vriendelijk personeel ;Je hebt niet het gevoel van in een hotel te verblijven .Het voelt heel huiselijk en familiaal aan .
Een dikke pluim !

Datum van verblijf: oktober 2018